Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
WAT
Onder druk van familie
Ik wou je weer een Bx aansmeren
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Net terug van vakantie met de ZX.
Wel in NL gebleven (weekje Laren(Gld) en twee weken Noordwijk).
De ZX behoorlijk misbruikt als pakezel: Koffer tot het dak vol, ruimte tussen de stoelen en bank gevuld met een vergrote zilvermeeuw (40 kg tent) en een ouderwetse Thule skibox onder hoogspanning (ofwel zodanig vol dat ie eigenlijk net niet meer dicht wou) op het dak.
De ZX heeft zich (zoals het nu laat aanzien, heb het verbruik nog niet gecontroleerd) voorbeeldig gehouden. Hoewel: op de snelweg, met bepakking en airco aan kon ik pas bij 120 doorschakelen naar 5 anders duurde het een half uur om de 120 te bereiken. Straks maar eens kijken of er nog olie in zit…..
deze vakantie voor het eerst met de zx op de autobahn gereden: ging erg goed! op de terugweg hoorde ik bij 160 een rare ‘kloink’ en ben ik wat rustiger gaan rijden.. weet tot op de dag van vandaag niet wat dat is geweest!!!
verder alleen een uitlaatpotje moeten vervangen, maar das alles!
Daily Driver: Citroen ZX Avantage ‘94
Classic: VW 1303 ‘73
nou een zx1.9d en een caravan is ook geen perfecte combinatie toen ik de pas aangeschafte sleurhut ging ophalen moest ik in z’n 3 de botlektunnel uitomhoog rijden de wagen kon het niet in z’n 4 laat staan z’n 5. erg balen hoor dat had ik niet verwachtdan moet er nu toch een td komen.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
ikzelf schreef:Straks maar eens kijken of er nog olie in zit…..
Olieverbruik valt mee: kan er nog steeds geen litertje bij in kiepen!
Zit dus onder de 1 op 7000!
ZXfurore schreef:deze vakantie voor het eerst met de zx op de autobahn gereden: ging erg goed! op de terugweg hoorde ik bij 160 een rare ‘kloink’ en ben ik wat rustiger gaan rijden.. weet tot op de dag van vandaag niet wat dat is geweest!!!
verder alleen een uitlaatpotje moeten vervangen, maar das alles!
Haha dat heb ik ook eens gehad…met de ZX van me ouders..
3 dagen later kwamen we erachter dat de v-snaar over was..
Heel vreemd want hij piepte niet of niks…maar goed..
Accu was opeens leeg haha en toen HUH waar is de v-snaar..
Compleet overheen gekeken….( dom maja niks aan de hand nu )
Mijn ouders hebben al 5 jaar een ZX Advantage 1.4i…
Moet zeggen ding loopt nog perfect..
Heb mezelf een ZX Furio 1.8i E2 gekocht..
Ook helemaal super ( pfoe en wat een beest )
Alleen me kachel-radiator lekt
Dus dat moet gemaakt worden !!
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly