2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
sm in watersnood
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 09 augustus 2006 12:13 AM
  [ # 16 ]
paso schreef:

Shocked ja België en betalen Evil or Very Mad
hoe groot was de schade aan de SM?

hoezo iedereen zegt dat maar de schade aan mijn auto door jullie slechte wegenis gewoon netjes betaald door belgie Wink

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 09 augustus 2006 12:52 AM
  [ # 17 ]
citroenc2 schreef:
paso schreef:

Shocked ja België en betalen Evil or Very Mad
hoe groot was de schade aan de SM?

hoezo iedereen zegt dat maar de schade aan mijn auto door jullie slechte wegenis gewoon netjes betaald door belgie Wink

Ja!! misschien aan buitenlanders wel om de schijn hoog te houden!!
maar wij Belgen mogen flink afdokken aan de staat kijk maar eens naar de brandstofprijzen:gaan die omhoog= wij betalen meer!! gaan ze omlaag= de staat int meer acceinzen,maar wij betalen nogsteeds evenveel!! en zo kan ik nog ontelbare dingen opnoemen!! ik weet uit veeeel ervaring dat wij als INWONERS van België meer afdokken dan dat ze ons teruggeven,wat ze dan ook nog eens beloven!! maarja,dan komen ze met gevallen af zoals georgeskawa hier aanhaalt!! Hetzelfde met de verzekeringen,als het de moment is om een af te sluiten is het steeds mooi weer!! Maar tot ze je iets moeten terugkeren,dan scheelt er plots altijd wel iets waardoor je op dit of op dat geen recht hebt!! en zo trekken we altijd aan het kortste eind! Evil or Very Mad

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 09 augustus 2006 01:15 AM
  [ # 18 ]
blooper1963 schreef:
citroenc2 schreef:
paso schreef:

Shocked ja België en betalen Evil or Very Mad
hoe groot was de schade aan de SM?

hoezo iedereen zegt dat maar de schade aan mijn auto door jullie slechte wegenis gewoon netjes betaald door belgie Wink

Ja!! misschien aan buitenlanders wel om de schijn hoog te houden!!
maar wij Belgen mogen flink afdokken aan de staat kijk maar eens naar de brandstofprijzen:gaan die omhoog= wij betalen meer!! gaan ze omlaag= de staat int meer acceinzen,maar wij betalen nogsteeds evenveel!! en zo kan ik nog ontelbare dingen opnoemen!! ik weet uit veeeel ervaring dat wij als INWONERS van België meer afdokken dan dat ze ons teruggeven,wat ze dan ook nog eens beloven!! maarja,dan komen ze met gevallen af zoals georgeskawa hier aanhaalt!! Hetzelfde met de verzekeringen,als het de moment is om een af te sluiten is het steeds mooi weer!! Maar tot ze je iets moeten terugkeren,dan scheelt er plots altijd wel iets waardoor je op dit of op dat geen recht hebt!! en zo trekken we altijd aan het kortste eind! Evil or Very Mad

je lijkt wel nederlander Twisted Evil bij ons is dat ook zo hoor

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 09 augustus 2006 01:22 AM
  [ # 19 ]

Gelukkig moeten wij niet zoveel wegenbelasting betalen zoals in Nederland .

Is daar zo veel dat je per drie maanden kan betalen dacht ik .

Wat betaal je in nederland voor een XM 2100 Turbo diesel ??

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 09 augustus 2006 01:24 AM
  [ # 20 ]
wbogaerts schreef:

Gelukkig moeten wij niet zoveel wegenbelasting betalen zoals in Nederland .

Is daar zo veel dat je per drie maanden kan betalen dacht ik .

Wat betaal je in nederland voor een XM 2100 Turbo diesel ??

Walter

je kan kiezen per 3 maanden per 6 maanden en per jaar het ligt eraan hoeveel de auto weegt en welke provincie je woont ik zal een een linkje zoeken

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 09 augustus 2006 01:26 AM
  [ # 21 ]

 

hier kan je kijken je hoef alleen een provincie en gewicht in te vullen en je ziet wat je betaalt per auto voor bijv benzine lpg diesel enz

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3194
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 09 augustus 2006 01:37 AM
  [ # 22 ]

En nog verschil per provincie ook ???

Dat is nu in Belgie voor één keer eens NIET Laughing

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 13 augustus 2006 02:47 AM
  [ # 23 ]

Hallo georges;
Ik kan U alvast feliciteren met Uw prachtige SM die je bezit!! En voor verzopen geweest te zijn, heb je haar weer mooi voor elkaar gekregen!! Ik mag dan ook wel zeggen nu,dat deze reeksen van citroën’s sterke bolides zijn!! Na dat je mij zei dat de SM ongeveer 15 dagen in die shit heeft gestaan,kan ik haast mijn ogen niet geloven,hoe prachtig ze weer is geworden!! Veel succes verder met de SM en de nieuwbouw!! En ik hoor wel van je ,wanneer je eens langskomt!! Laughing

greeeeetz Dominique;

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook