Ik heb sinds 1996 een xm turbo C.T automaat en ik moet zeggen het blijft een heerlijke wagen om in te rijden.[removed]emoticon(’:lol:’)
Laughing
Alleen heb ik nu de volgende problemen.
1) als ik soms optrek (automaat) happerd de motor weleens. (hij lijkt dan in te houden). (turbo aan dan weer uit, turbo aan dan weer uit) Dit is dan een paar seconden en de volgende paar honderd kilometers hebben wij daar dan verder geen last van. (maar wel heel irritant als je aan het versnellen bent)
[removed]emoticon(’:-?’)
Confused
2) Ook hebben wij last van een tikkend geluid. Het lijkt dan net of je knipperlicht aantstaat terwijl dit niet het geval is.
Wij zijn al meerdere malen naar de dealer toegeweest en deze vertelt ons altijd dat wij de eerste met dit probleem zijn en dat zij niet weten wat het probleem veroorzaakt.
Hopelijk weten jullie het antwoord
Alvast bedankt voor het antwoord
1) nieuwe bougies en bougiekabels
2) nieuwe richtingaanwijzerschakelaar
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
FRUCTIDOR schreef:1) nieuwe bougies en bougiekabels
2) nieuwe richtingaanwijzerschakelaar
Richtingaanwijzer uit elkaar halen en schoonmaken helpt, nieuwe richtingaanwijzer is extreem duur
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Op de sloop kost het niet veel. Maar als ie niet echt versleten is maar gewoon vuil, dan zou ik zeker Willem z’n tip aannemen.
Animal triste post coitum
ik heb mijn richtingsaanwijzers laten vervangen… het komt neer op het vernieuwen van het “pink"doosje, zo noemde mijn garagehouder dat. koste mij echt weinig geld, en het is nieuw.
nu wat dat inhouden betreft kan ik je niet echt helpen: mijn vader heeft nog een evasion turbo ct gehad, maar zonder veel problemen (zij het dat lpg in combinatie met de TCT not done is…)