Automat voor Acadiane
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1400

Gepost: 29 juli 2006 10:08 PM

Hallo forumleden,

Voor mijn oranje Aca ben ik op zoek naar een vloermat.
De automatten van een 2CV passen die goed in een Aca?
Weet iemand waar ik een automat van een Aca uit kan halen? Dus geen rubberen mat.

Profiel  

patri
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 207

Gepost: 04 augustus 2006 02:22 AM
  [ # 1 ]

Hallo ik weet of er een oficieele automat bestaat voor de aca diana. Maar ik maak het altijd uit een stuk tapijt.Je moet dan wel tapijt hebben met een jutte onderrug. Als het tapijt nat wordt door natte schoeisel droogt dit sneller. Dan als je tapijt neemt met het tegenwoordige kunstof onderrug. Dit ventileerd niet met de stalen bodem plaaten. En er ontstaat sneller roest. Dit heb ik in de praktijk ondervonden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Profiel  

jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 16 augustus 2006 03:16 AM
  [ # 2 ]

Ik heb een rubberenmat voor de Aca, maar er natuurlijk niet in liggen. Bij zo’n tapijtboer (Robol, carpetland) hebben ze een soort vloerbedekking waar geen rug in zit. Ik heb de stoelen eruit gehaald, tapijt gelegd, stanleymes erbij en zo de aca bekleed.

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  

Bertje beige
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 752

- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Gepost: 09 april 2012 02:25 PM
  [ # 3 ]

Ik laat als de prijs redelijk is een mat maken voor mijn acadiane, zijn er (onder voorbehoud van de prijs uiteraard Wink ) nog meer forummers misschien geintereseerd?
Zodra ik een prijs weet laat ik het weten, en misschien haak ik dan zelf ook wel af…..... Sad

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 09 april 2012 10:32 PM
  [ # 4 ]

Ik zal morgen op mijn werk eens kijken in het grote boek. Wij kunnen automatten op maat laten maken voor bijna elk merk en type auto. Misschien staat de Dyane/Acadiane er ook tussen, kans zal niet groot zijn denk ik maar kan altijd even kijken.

My other car is a broomstick.

Profiel  

Bertje beige
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 752

- 2CV 6 club
- Dyane acadiane
- 2CV AZU
Gepost: 11 april 2012 09:26 PM
  [ # 5 ]

Hm, 60 euro was me toch iets te gek Sad , was toevallig gister bij zo’n woninginrichtwinkel en daar hadden ze mooi zwart tapijt waar ik doorheen kon blazen, dus ademend Smile
Daarvan een stuk meegenomen en uitgesneden met de originele rubber mat als voorbeeld; prachtig Laughing

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook