Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Wees blij, heb leer met alcantara in mijn Xm. Ziet er niet meer uit na 250K, gaten en vervilten! Je bent beter af met volledig leer, leer met alcanara was goedkoper dan volledig leer. Ook zijn de stoelen aan de achterzijde met skai bekleed.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ds23man schreef:Wees blij, heb leer met alcantara in mijn Xm. Ziet er niet meer uit na 250K, gaten en vervilten! Je bent beter af met volledig leer, leer met alcanara was goedkoper dan volledig leer. Ook zijn de stoelen aan de achterzijde met skai bekleed.
GRG
ben ik helemaal mee eens
Ds23man schreef:.... Ook zijn de stoelen aan de achterzijde met skai bekleed.
GRG
Dat is bij volleer ook zo, iig bij de Xantia (en bij vele andere merken).
ja maar je ziet bij dat alcantara setje dat er ook aandacht aan de deurpanelen is besteed terwijl dat bij “standaard” leersetjes van de xantia niet het geval is. daar heb je nog steeds stoffen deurpanelen hetgeen er na mijn idee niet uitziet.
volleder zoals bij de xm; dat is teminste af
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
rb schreef:Ds23man schreef:.... Ook zijn de stoelen aan de achterzijde met skai bekleed.
GRG
Dat is bij volleer ook zo, iig bij de Xantia (en bij vele andere merken).
gelukkig heb ik daar bij de DS geen last van. die zijn volleer
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:ja maar je ziet bij dat alcantara setje dat er ook aandacht aan de deurpanelen is besteed terwijl dat bij “standaard” leersetjes van de xantia niet het geval is. daar heb je nog steeds stoffen deurpanelen hetgeen er na mijn idee niet uitziet.
volleder zoals bij de xm; dat is teminste af
bij de xm heb je ook leer gehad zonder deurpanelen dus op zicht valt dit nog wel mee dan wat wel minder is bij een xantia is dat het van dat goedkope leer is in vergelijking met bijv een cx of xm
citroenc2 schreef:
bij de xm heb je ook leer gehad zonder deurpanelen
Oh ik dacht dat dat altijd van die gasten waren die een leersetje overzetten en dan te beroerd zijn om de deurpanelen mee te nemen.
meende trouwens dat de xm alleen van leer met leren deurpanelen werd uitgerust
citroen23 schreef:citroenc2 schreef:
bij de xm heb je ook leer gehad zonder deurpanelen
Oh ik dacht dat dat altijd van die gasten waren die een leersetje overzetten en dan te beroerd zijn om de deurpanelen mee te nemen.
meende trouwens dat de xm alleen van leer met leren deurpanelen werd uitgerust
nope bij een type 1 confort had je handbediend zonder deurpanelen en ook op de ambiance alleen de v6 ecl werd standaard met deurpanelen geleverd als je leer had
Totaal aantal Berichten: 6316
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
In ieder geval de Ambiance had bij een lederen interieur ALTIJD lederen deurpanelen. Wel zonder houtstrips die een exclusive wel heeft.
Groet,
L
Lucas Unger schreef:In ieder geval de Ambiance had bij een lederen interieur ALTIJD lederen deurpanelen. Wel zonder houtstrips die een exclusive wel heeft.
Groet,
L
ook op de 2.0ambiance want die heb ik redelijk vaak zonder deurpanelen gezien
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ja. In die gevallen is het altijd achteraf ingebouwd. Een XM met zwart leer van fabriekswege heeft ook altijd een zwart vloertapijt en beige leer altijd een beige vloertapijt.
Groet,
L
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
citroenc2 schreef:Lucas Unger schreef:In ieder geval de Ambiance had bij een lederen interieur ALTIJD lederen deurpanelen. Wel zonder houtstrips die een exclusive wel heeft.
Groet,
L
ook op de 2.0ambiance want die heb ik redelijk vaak zonder deurpanelen gezien
Die zijn altijd achteraf ingeknutseld of opnieuw bekleed
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Lucas Unger schreef:Ja. In die gevallen is het altijd achteraf ingebouwd. Een XM met zwart leer van fabriekswege heeft ook altijd een zwart vloertapijt en beige leer altijd een beige vloertapijt.
Groet,
L
Niet indien er af-fabriek een schuif-/kanteldak is ingebouwd, dan heb je een grijze hemelbekleding (nederlandse uitvoering) en grijze vloerbedekking
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Wat hemelplaat betreft heb je inderdaad gelijk, maar wat betreft vloertapijt betreft niet volgens mij.
Groet,
L