Ds23man schreef:Geel????????????????????????????????
Ik heb alleen een groene en blauwe gezien en een goudkleurige CXGRG
Dan Ben ik Kleurenblid
Het bouwjaar is ‘71, maar ik zou Zondag wel foto’s posten van die zondag, ga natuurlijk wel even kijken…
Wat ik nou lees,
Zit ik naar RTLZ te kijken staat er onder in die balk
Organisator autorally steekt miljoen in eigen zak
Daarom was het inschrijfgeld 25000 euro (heb ik gehoord)
http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/nieuws/)/components/financien/rtlz/2006/weken_2006/33/18-bejing_autorally.xml
“t is toch niet te geloven
Henk.
Organisator autorally stak miljoen in eigen zak
Rally-organisator Jan Vermeer uit Oisterwijk heeft het faillissement van de klassieke autorally Amsterdam-Beijing zelf uitgelokt. Zo stak Vermeer 1,35 miljoen euro aan deelnemers- en sponsorgelden in eigen zak.Onbehoorlijk
Dat blijkt uit onderzoek door curator Louis Deterink. Ook is er sprake van onbehoorlijk bestuur. Volgens Vermeer heeft hij van dat geld 400.000 euro moeten besteden aan steekpenningen in diverse landen om zo een snelle doortocht van de monsterrally te krijgen.
is er nog 0.95 miljoen euro zoek
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Apart hoor…
Zulke (haast gewetenloze) zakkenvullers zijn er overal. Ze zijn (of doen) enthousiast en weten iedereen mee te krijgen…
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
@Pjotr:
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt:
Er is de rally naar Beijing en er is het rondje Zwarte Zee waarbij een stel snoeken naar Tblisi en terug is gereden. Daar is die ronde sticker van.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
langevelsloo schreef:@Pjotr:
Er is de rally naar Beijing en er is het rondje Zwarte Zee waarbij een stel snoeken naar Tblisi en terug is gereden. Daar is die ronde sticker van.
Ja dat denk ik ook, er reed ook een snoek uit Groningen mee, als het goed is heeft die nu een dashbord met temperatuurmeter
Heeft ie van mij overgekocht vandaar dat ik van dat Rondje weet en die heeft inderdaad dat logo, ook op de website.
Henk.
langevelsloo schreef:@Pjotr:
Nee, dit was de huldeging van 2 rallyrijders die naar beijing zijn gereden met een DS, en voor de huldeging reden er een stuk of 8 DS-sen mee, waaronder die witte DS met die stikker van het rondje zwarte zee
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
paso schreef:Organisator autorally stak miljoen in eigen zak
Rally-organisator Jan Vermeer uit Oisterwijk heeft het faillissement van de klassieke autorally Amsterdam-Beijing zelf uitgelokt. Zo stak Vermeer 1,35 miljoen euro aan deelnemers- en sponsorgelden in eigen zak.Onbehoorlijk
Dat blijkt uit onderzoek door curator Louis Deterink. Ook is er sprake van onbehoorlijk bestuur. Volgens Vermeer heeft hij van dat geld 400.000 euro moeten besteden aan steekpenningen in diverse landen om zo een snelle doortocht van de monsterrally te krijgen.is er nog 0.95 miljoen euro zoek
ik ga ook maar eens een tochtje organiseren…..
en als ik dan terug kom, heb ik een heelee groooote schuur, met een tub (met geld is alles te koop ), en torpedo, een crosseend, een visa varkensneus en een cx.
wat zal ik dan met de rest van t geld doen?
Jan Vermeer dacht: die gasten zijn allemaal steenrijk, dus laat ik ze ff helpen wat minder rijk te worden.
Hoe je dat ook wendt of keert, het blijft een ordinaire diefstal en dat praat je op geen enkel manier goed.
Laten we Jan maar eens helpen, een jaartje tussen zijn collega boefjes in de gesloten afdeling is misschien een goed idee.
En die munten gewoon bij die cheque van 250.000 doen, die ben je weer kwijt Janneman.
Totaal aantal Berichten: 777
- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Ach, als ze een sympatieke donatie voor ons forum doen ben ik best bereid e.e.a. door de vingers te zien (en dan zal ik volgend jaar ook niet zo mekkeren over de decadentie van die hele rallye en dat ze het ook op zichzelf afroepen enzo)
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Mooie foto’s!!!
Wel opvallend dat de Dssen weinig problemen kende itt tot een hoop anderen
z_maarten schreef:
Inderdaad zeer mooie foto’s!! Ik blijf het een geweldige rally vinden, wat men er ook over zegt.
En dit zijn juist hele mooie sfeerplaatjes van een van de mooiste auto’s van de rally (tevens een van de auto’s met de minste pech ).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
vandaag richting scheveningen:
Damn! Zie ik daar nou een vooroorlogse 15-6 :
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX