12 van de 23
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
   
Citroen C4 Picasso
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 17 augustus 2006 09:55 PM
  [ # 166 ]
mcitroen schreef:

Weer nieuwe foto’s van de Citroen C4 Picasso:

 

 
Alleen die hoge stootrand vind ik niet mooi, beetje te grof qua grote.

 

 
Toch een handgeschakelde bak leveren….., ook gelijk aan dashboard uitbreiding gedaan.

 

 
 
Mooie, kracht uitstralende voorzijde.

 

 

 

 

 
Op deze foto vind ik de Picasso een beetje raar overkomen, ik weet niet wat het is.

mooie fotos Exclamation

Profiel  
 
david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 924
Geregistreerd: 02-06-2004

Gepost: 17 augustus 2006 10:14 PM
  [ # 167 ]

Die laatste foto… de voorzijde lijkt zo idd wat buiten proporties, zoals de Mitsubsidie Pajero. Hoop toch echt dat het gezichtsbedrog is. Verder erg mooi, geen Carglass ruitje trouwens.

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  
 
mcitroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 192
Geregistreerd: 19-04-2005

Gepost: 18 augustus 2006 08:08 PM
  [ # 168 ]

Wat een prachtige uitvoering.....

 

Schroom niet bezoek de site en wordt lid.

http://citroenc52008.hyves.nl/

Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 18 augustus 2006 11:24 PM
  [ # 169 ]

die velgen zijn weer een waar kunstwerk geworden Cool—> de rest van de auto ook Wink

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 19 augustus 2006 12:50 AM
  [ # 170 ]

De 7 zitter ziet er prachtig uit. Met deze achterlichten nog mooier dan de 5 zitter. Nou lees ik dat de achteras pneumatisch geveerd zou worden.  Confused: Het lijkt me slimmer om meteen de auto uit te voeren met HP, dan is het pas een hele echte Citroën natuurlijk.  Wink Waarom een herhaling van de 15/6 met alleen een HP achteras?

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746
Geregistreerd: 26-10-2005

Gepost: 19 augustus 2006 02:43 AM
  [ # 171 ]
hogervp schreef:

De 7 zitter ziet er prachtig uit. Met deze achterlichten nog mooier dan de 5 zitter. Nou lees ik dat de achteras pneumatisch geveerd zou worden.  Confused: Het lijkt me slimmer om meteen de auto uit te voeren met HP, dan is het pas een hele echte Citroën natuurlijk.  Wink Waarom een herhaling van de 15/6 met alleen een HP achteras?

Patrick

Als je dit draadje helemaal gelezen had, wist je inmiddels dat het om luchtvering gaat en NIET (!) om hydraupneumatisch. Let op: zonder hydrau, dus het is alleen pneumatisch. Helaas…

Groeten,
Jan

Profiel  
 
david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 924
Geregistreerd: 02-06-2004

Gepost: 19 augustus 2006 02:48 AM
  [ # 172 ]

Het zal allemaal wel zo zijn redenen hebben. Denk dat het op zich al een hele vooruitgang is en gedrufd van troen om het in dit marktsegment te introduceren (hoewel Opel in zijn Astra F Station vanaf ‘95 std een rudimentaire niveauregeling had) en getuigd het van doordachtzaamheid en tevens lef. Citroen eigen dus.

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 19 augustus 2006 08:49 PM
  [ # 173 ]

Luchtvering dus. Had ik ook maar even moeten bedenken dat dat hetzelfde is. Ach, had ik het hele draadje maar moeten lezen ( Surprisedops: ), maar noem zuks in het persbericht dan ook bij het voor iedereen bekende woord luchtvering. Ben wel zeer benieuwd hoe het rijdt.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 871
Geregistreerd: 03-02-2006

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 24 augustus 2006 03:57 PM
  [ # 174 ]

rOUGE pROFOND

Richard schreef:

het is helaas een onscherpe foto maar deze rode kleur staat de C4 Picasso erg fraai, helemaal af Smile

 

ik ben nu ook wel benieuwd naar de korte variant..

Als je in een oogopslag kijkt lijkt hij sterk op onze C8 Rouge profond.

Maar ik vind de Picasso mooier!

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO

Profiel  
 
Jalu
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 139
Geregistreerd: 11-03-2006

- C5 V6 Exclusive Automaat
Gepost: 05 september 2006 12:29 AM
  [ # 175 ]

Om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet zo goed waarom er voor een luchtgeveerde achteras gekozen is en niet gewoon voor de beschikbare HP componenten(waarom niet gewoon een C5 achteras?). Zal vast een kostenplaatje zijn, maar ik vind het erg jammer, net als ik het enorm jammer vind dat de C4 geen hydropneumatische vering heeft.

Profiel  
 
Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746
Geregistreerd: 26-10-2005

Gepost: 05 september 2006 12:33 AM
  [ # 176 ]
Jalu schreef:

Om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet zo goed waarom er voor een luchtgeveerde achteras gekozen is en niet gewoon voor de beschikbare HP componenten(waarom niet gewoon een C5 achteras?). Zal vast een kostenplaatje zijn, maar ik vind het erg jammer, net als ik het enorm jammer vind dat de C4 geen hydropneumatische vering heeft.

Dat begrijpt niemand, denk ik. Feit is wel dat desondanks de Xsara Picasso erg goed verkocht is, en ook de Xsara wel. Alleen de echte liefhebbers moeten eronder lijden, daar houden ze niet zoveel rekening mee. Terwijl ze er volgens mij ook veel klanten mee terug zouden kunnen winnen, maarjah…
Jammer, heel erg jammer…

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 05 september 2006 02:20 AM
  [ # 177 ]

Ik ben straks ook benieuwd naar de commentaren van de autobladen. Zeker als het de hydrauliek aangaat zal je zien dat er de opmerking geplaatst wordt dat de auto eigenlijk met HP geleverd moet worden. Maar de ervaring leert dat degenen die dat beweren nooit een HP geveerde auto zullen aanschaffen.
Het is helaas een rationele beslissing van PSA om geen HP te leveren op het C4 segment. Maakt ‘m net weer duurder dan de klassegenoten wellicht. Maar ik vind het een gemiste kans.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 05 september 2006 01:09 PM
  [ # 178 ]
Jalu schreef:

Om eerlijk te zijn begrijp ik ook niet zo goed waarom er voor een luchtgeveerde achteras gekozen is en niet gewoon voor de beschikbare HP componenten(waarom niet gewoon een C5 achteras?). Zal vast een kostenplaatje zijn, maar ik vind het erg jammer, net als ik het enorm jammer vind dat de C4 geen hydropneumatische vering heeft.

De auto is gewoon gemaakt voor de algemene gezinssmaak daar past HP vering niet bij. Daar wordt zeer goed onderzoek naar gedaan. Bij C5 is het juist weer een verkoopargument. Leaserijders geilen op aparte dingen zonder dat ze echt weten wat het doet en is. Ik durf wel te beweren dat een Citroenverkoper regelmatig de vraag krijgt of de C5 ook van die luchtvering heeft of geef er maar een draai aan.

Voor de Picasso is het echt not done

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 06 september 2006 06:29 PM
  [ # 179 ]

op de autoweeksite staan nog wat leuke plaatjes, wat een hoop glas mooi hoor Exclamation

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 06 september 2006 07:52 PM
  [ # 180 ]

Citroen-Presse.de

edit, is de zelfde foto als op de autoweek site, die hierboven werd gepost.

 

Profiel  
 
 
12 van de 23
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook