Dank PjotrBlom voor de link.
Ik begin nu echt zin te krijgen om onder mijn 2.2HDI Automaat ook van die bollen te laten plaatsen.
Weet iemand of er in Eindhoven een garage is die dit soort dingen doet ?
Ik woon namelijk nogal ver weg (centraal Frankrijk) maar kom regelmatig in Eindhoven. Ik kan desgevallen mijn C5 een halve of zelfs een hele dag missen om de ombouw te doen.
Weet er ook iemand of er verschillende bollen bzschikbaar zijn voor :
2.0HDI
2.2HDI
Berline of Break
Automaat of handgeschakelde bak
C5 2.2HDI Automaat Exclusive
+
Renault Twingo Initiale automaat
Frenchie schreef:Dank PjotrBlom voor de link.
Ik begin nu echt zin te krijgen om onder mijn 2.2HDI Automaat ook van die bollen te laten plaatsen.Weet iemand of er in Eindhoven een garage is die dit soort dingen doet ?
Ik woon namelijk nogal ver weg (centraal Frankrijk) maar kom regelmatig in Eindhoven. Ik kan desgevallen mijn C5 een halve of zelfs een hele dag missen om de ombouw te doen.Weet er ook iemand of er verschillende bollen bzschikbaar zijn voor :
2.0HDI
2.2HDI
Berline of Break
Automaat of handgeschakelde bak
doen ze dat dan niet in la douce france??
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
doen ze dat dan niet in la douce france??
Nee, die comfortbollen van Chyparse zijn echt uniek nederlands denk ik.
+
grappig
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Het bevalt me prima, heb gisteren weer een trip gemaakt met vele verschillende weg soorten en de auto gedraagd zich prima ook bij hogere snelheden. Het gaat hier om een 2.0 HDI zie ook foto uit 2002
Een Citrofiel is niet te genezen
Peugeot 407 HDI 1.6 110 pk XR pack en C1 3 deurs
olaf schreef:Het bevalt me prima, heb gisteren weer een trip gemaakt met vele verschillende weg soorten en de auto gedraagd zich prima ook bij hogere snelheden. Het gaat hier om een 2.0 HDI zie ook foto uit 2002
Dank Olaf,
Ik zal Chyparse ff bellen en vragen of zij ook voor de 2.2HDI een oplossing hebben. Ik weet namelijk dat die andere veerbollen heeft dan een 2.0HDI.
Ik hou je op de hoogte van mijn “bollen” story
+
Nou waren er voor de Xm ook al comfortbollen en mijn ervaring was dat de auto toch wat te zweverig wordt, maar is het niet zo dat een C5 van 2001/02
zo langzamerhand aan nieuwe bollen toe is, en dat als er de orginele bollen er onder komen hij ook weer goed veert.
Ik vind de Xm toch het fijnst rijden met de orginele bollen, hij stuurt strak, ook bij hogere snelheden.
Graag jullie mening hier over.
V.g. Henk
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Frenchie schreef:doen ze dat dan niet in la douce france??
Nee, die comfortbollen van Chyparse zijn echt uniek nederlands denk ik.
Maar ze kunnen ze wel verzenden toch?