Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ik heb in de tussetijd de moeite kunnen nemen om een kijkje te gaan nemen. Er werd aan de telefoon medegedeeld dat het een perfecte wagen was waarvan de kleur nog perfect was en niet verkleurd nou niet dus ik spotte 2 keuren rood wat ik erg jammer vond de technische staat van de auto was goed te noemen aleen die koplampen zijn aan vervanging toe zo ook een deur rubber dat was niet het probleem voor me, die kleur wel die moet voor nij helemaal gespoten worden en daar was m’n bod te hoog voor helaas was een mooi project geweest.
ik denk als er iemand genoegen kan nemen met kleur verschil dan heeft ie hier een perfecte wagen aan want het intrieur was in een super staat en er was technisch toch het nodige aangedaan
bieden is een kopen is het ander ik ben benieuwd hoe lang ze nog met deze wagen zitten.
verkoop gaan via schoonzoon en volgens mij doet ie maar wat.
ik had geboden nagelang de foto maar de werkelijkheid was anders
wie weet reageren ze over een tijdje weer. heb ik ook gehad met een 16v, maar toen had ik inmiddels al de 16v gekocht die ik nu heb, en achteraf ben ik daar wel blij mee. dus gewoon doorzoeken en als ze spelletjes spelen dan win je uiteindelijk toch. als ze terugbellen: “nou, ik zie er toch maar van af, maar eventueel voor wat minder…”
hou vol, die 16V komt wel langs hoor!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Of zelf bouwen
Alhoewel, als ik bijelkaar ga tellen wat het me tot nu toe gekost heeft kom ik ook aardig in de buurt ban een echte 16V denk ik ops:
Maar ik heb wel de lol van het bouwen gehad
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
mis je alleen die 160pk en al die andere gekke ongein nog
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik heb de cirtromobiel gekocht en daar staat ook een bx 16v tekoop voor 1150 en volgens mij is dat dezelfde als hier op internet en daar vragen ze 1150 voor
ja in dat citroen magazine het bijbehorende telnr is 0610****03 dhr n vermeulen.
Sorry het is citro expert ipv cittro mobiel ops:
en hij staat nog steeds te koop!!!
stan schreef:ja in dat citroen magazine het bijbehorende telnr is 0610****03 dhr n vermeulen.
Sorry het is citro expert ipv cittro mobiel ops:
Gaaf, mijn naam, en tel. nr. in de CitroExpert?
Kan me niet herinneren ooit de BX daar aangeboden te hebben
De TX-49-YF is inmiddels al lang en breed verkocht…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Dus als ik het goedbegrijp dan staat mijn BX nog steeds te koop aangeboden in de Citro Expert?
Het is in ieder geval mijn tel. nummer dat er staat en de laatste keer dat ik in mijn paspoort keek stond er echt: Nico Vermeulen.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
deze staat weer te koop op marktplaats voor4200euro staond vorig jaar te koop voor zo’n 1500euro ff winst maken!!!!!
Zo dan; ik zie hem niet verkocht worden voor deze prijs. Ik meen dat deze auto niet overal meer even ‘rood’ was, al heb je dat natuurlijk al snel.
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
wat een geld ja, en lelijke wielen ook…
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004