12 van de 19
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

de Progress…hij is af, en gaat weg:)
marx-7
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 932

Gepost: 19 augustus 2006 03:40 PM
  [ # 166 ]

Uiteraard kon ik weer niet wachten dus maar begonnen met schroeven vanmorgen. De standaard bumper lag er zo af…..dat stelt dus echt niks voor.

Hier en daar nog wat dingetjes eraf geschroefd om het plaatsen van de 16V bumper wat te vergemakkelijken. Zou uiteraard jammer zijn als ie met plaatsen beschadigd zou worden.

Heb het allemaal in dit fotoalbum geplaatst om het laden wat sneller te houden: http://www.mijnalbum.nl/Album=4ZJWGKHL

Links nog 1 mistlampje plaatsen en dan is ie goed Wink

Zoals te zien in het fotoalbum ben ik een beetje in dubio. óf de ronde koplampen óf de standaard lampen Confused:

Voorlopig even de standaard lampen er in gezet omdat ik op de 1 of andere manier het groot licht in de ronde niet geschakeld krijg. Moet ik nog eens aan gaan meten en denken, maar de tijd ontbreekt me momenteel nog een beetje. Ben er ook nog niet helemaal over uit of ik ze er wel in wil hebben zitten.

misschien tijd voor een plolletje? Wink

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

Gepost: 19 augustus 2006 05:06 PM
  [ # 167 ]

ziet er al goed uit!
Persoonlijk vind ik em toch mooier met standaard koplampen…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 19 augustus 2006 05:30 PM
  [ # 168 ]

Ziet er goed uit Wink

Nu alleen nog de achterbumper Wink
De koplampen moet je niet uitgaan van wat andere vinden maar wat je ZELF vind

Wink  Het is tenslotte jouw BX Wink

ps.. mischien op den duur toch nog andere velgen Surprisedops:
Ze zijn wel leuk maar bij een ” 16V” ?

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Gepost: 19 augustus 2006 05:44 PM
  [ # 169 ]

Daan toch, eerst zeg je dat ie zelf over de koplampen moet beslissen(wat zo is) en dat smeer je hem andere velgen aan… Laat hem toch doen wat ie mooi vind Wink  Wink

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 19 augustus 2006 08:12 PM
  [ # 170 ]
Citroenbx schreef:

Daan toch, eerst zeg je dat ie zelf over de koplampen moet beslissen(wat zo is) en dat smeer je hem andere velgen aan… Laat hem toch doen wat ie mooi vind Wink  Wink

tja mijn mening is dat de wielkasten best gevult mogen worden Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 19 augustus 2006 08:37 PM
  [ # 171 ]
McDean schreef:
Citroenbx schreef:

tja mijn mening is dat de wielkasten best gevult mogen worden Cool

Jullie hebben beiden gelijk Wink

Wat de koplampen betreft ben ik aan het twijfelen. Vind de dubbele wel mooi (en de gele lampen zijn best uniek denk ik) en zou het jammer vinden als ze in een donker hoekje stof liggen te vergaren, van de andere kant staan de standaard lampen wel een stukkie strakker. Als we gaan “meeten” neem ik ze mee, en moeten we daar maar eens over gaan discussiëren Laughing

De velgen ben ik het met Daan eens, de bix komt er zo toch een beetje bekaaid van af. Ik denk als ik een paar betaalbare 17 inchers tegen kom dat ik me niet lang zal bedenken.

De achterbumper zal er waarschijnlijk vanavond of morgenvroeg vanaf komen en deze week in kleur gezet worden.

Ik ga zometeen eerst eens wat spulletjes die van de bix zijn af gekomen eens netjes opslaan in mijn garage waar de RX-7 staat. Tevens een mooie gelegenheid die 2 eens naast elkaar te zetten voor een paar foto’s Idea

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 19 augustus 2006 09:20 PM
  [ # 172 ]

ronde lampen Evil or Very Mad  Wink

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 19 augustus 2006 10:58 PM
  [ # 173 ]

Net de op dit moment overbodige bx spullen eens opgeslagen. En zoals al eerder vermeld gelijk de kans gegrepen weer met de RX-7 even de straten onveilig te maken.

Daarna ze eens naast elkaar gezet voor wat fotookes:

http://www.mijnalbum.nl/Album=YER4SYTC

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 19 augustus 2006 11:08 PM
  [ # 174 ]

Zo op het eerste gezicht zou je trouwens helemaal niet verwachten dat die RX7 zo ontiegelijk rap is. Beetje een wolf in schaapskleren.

beetje tegenovergestelde van de BX zeg maar Twisted Evil

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 19 augustus 2006 11:16 PM
  [ # 175 ]
PrutsyLJ schreef:

Zo op het eerste gezicht zou je trouwens helemaal niet verwachten dat die RX7 zo ontiegelijk rap is. Beetje een wolf in schaapskleren.

beetje tegenovergestelde van de BX zeg maar Twisted Evil

Nou dat valt best mee, veel sneller dan een GTI zal hij niet zijn, ik denk dat een 16V alleen maar zijn achterlichten laat zien Crying or Very sad

Mijn Rex doet 8,5 sec. naar de 100 en top ergens rond de 210 km/u helemaal standaard met 150 pk. De 16V is stukken lichter en heeft meer vermogen. Het verschil is dat ie die 150 pk uit 1300 cc haalt….tsja, das nou rotatietechniek Very Happy

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 19 augustus 2006 11:22 PM
  [ # 176 ]
marx-7 schreef:

Nou dat valt best mee, veel sneller dan een GTI zal hij niet zijn, ik denk dat een 16V alleen maar zijn achterlichten laat zien Crying or Very sad

Mijn Rex doet 8,5 sec. naar de 100 en top ergens rond de 210 km/u helemaal standaard met 150 pk. De 16V is stukken lichter en heeft meer vermogen. Het verschil is dat ie die 150 pk uit 1300 cc haalt….tsja, das nou rotatietechniek Very Happy

Mazda is volgen mij ook de enigste van de grote fabrikanten die het benzineverbruik en betrouwbaarheid een beetje onder de knie heeft. Het is idd wel fantastisch zoveel vermogen uit zo’n klein blokje Cool

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 20 augustus 2006 01:46 AM
  [ # 177 ]
McDean schreef:

Ziet er goed uit Wink
Nu alleen nog de achterbumper Wink
De koplampen moet je niet uitgaan van wat andere vinden maar wat je ZELF vind
Wink  Het is tenslotte jouw BX Wink

ps.. mischien op den duur toch nog andere velgen Surprisedops:
Ze zijn wel leuk maar bij een ” 16V” ?

En niet te vergeten de korte motorkap met grilletje! Dat valt direct op, minstens zo erg als de achterbumper. Wink
Ik vind de velgjes wel mooi, maar ik zou inderdaad voor 16 inch gaan. Bij 17 heb je direct zulke platte bandjes, das dan weer jammer.
Verder mooie wagen, hoor, prachtig!

Groeten,
Jan

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 20 augustus 2006 01:48 AM
  [ # 178 ]

inderdaad, een korte kap met zwarte chevrons, dat maakt het af. (van voren dan)

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

marx-7
> 900 berichten

Gepost: 20 augustus 2006 01:30 PM
  [ # 179 ]

Korte kap, inderdaad…..daar had ik het gisteren al met mijn broer over. Wat er nu op zit is een kunststof geval. Grilletje zoeken en dan de flex in de kap? is dat te doen?

Ben er een beetje huiverig voor. Zoeken van een kap in de goede kleur en onbeschadigd zal wel de spreekwoordelijke naald in de hooiberg worden Rolling Eyes

Ben er nog niet klaar mee hoor, moet nog een paar details doen zoals de zijpinkers (worden wit), inderdaad de chevrons zwart maken, achterspoiler opnieuw doen, 1 mistlampje plaatsen, en dan vergeet ik nog wel wat dingetjes Wink

@Prutsy (what’s in a name Laughing ) verbruik van de rx-7 onder controle? dacht het niet heheh….of ik nou 50 of 150 rij, 1 op 6 is toch echt het beste. Vorige maand op zandvoort geweest, met volle tank weggereden (72 liter) vanuit sittard en dat is 220 km enkel, paar rondjes op zandvoort geboenderd en op de terugweg moets ik tanken want het lampje ging branden ter hoogte van den bosch Shocked .......leeg!
De betrouwbaarheid is hoe je ermee omgaat. waar ze echt niet tegen kunnen (maar dat geld voor alle auto’s eigenlijk) is koud gaan knallen met dat ding, dan is het zo gebeurd.

ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 20 augustus 2006 02:48 PM
  [ # 180 ]
marx-7 schreef:

@Prutsy (what’s in a name Laughing ) verbruik van de rx-7 onder controle? dacht het niet heheh….of ik nou 50 of 150 rij, 1 op 6 is toch echt het beste. Vorige maand op zandvoort geweest, met volle tank weggereden (72 liter) vanuit sittard en dat is 220 km enkel, paar rondjes op zandvoort geboenderd en op de terugweg moets ik tanken want het lampje ging branden ter hoogte van den bosch Shocked .......leeg!
De betrouwbaarheid is hoe je ermee omgaat. waar ze echt niet tegen kunnen (maar dat geld voor alle auto’s eigenlijk) is koud gaan knallen met dat ding, dan is het zo gebeurd.

Dank u voor het compliment in de eerste regel Laughing . Maar ik dacht dat die wankel die nu in de RX8 ligt toch wel redelijk betrouwbaar is, en het benzine verbruik ook nog wel meevalt alhoewel dat natuurlijk eeeerg relatief is Very Happy

Profiel  

12 van de 19
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook