in de NL uitvoering van Top Gear magazine van deze maand:
de top 100 meest sexy auto’s.
Citroen wordt vertegenwoordigd door de DS, de 2CV, de Sm en de C6 (top 10 zelfs ), geen plaats helaas voor een TA cabrio.
de volledige lijst voor diegenen die geen zin hebben 5,95EUR neer te tellen:
http://www.sportscarforums.com/f7/top-gear-magazine-anounces-100-sexiest-13322.html
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
En soort klaagzang van Freddy Rikken (redacteur NRC Handelsblad) over de C6 in de gastcolumn op pagina 96 in Autovisie nr.18. Het is een halfbakken, subjectief verhaal en erg negatief.
Texter schreef:En soort klaagzang van Freddy Rikken (redacteur NRC Handelsblad) over de C6 in de gastcolumn op pagina 96 in Autovisie nr.18. Het is een halfbakken, subjectief verhaal en erg negatief.
Had die azijnpisser niet ook al lopen zeiken in de NRC ?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Texter schreef:En soort klaagzang van Freddy Rikken (redacteur NRC Handelsblad) over de C6 in de gastcolumn op pagina 96 in Autovisie nr.18. Het is een halfbakken, subjectief verhaal en erg negatief.
gelukkig zijn wij hier allemaal volledig en objectief en altijd positief…........
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
eviltwin schreef:Had die azijnpisser niet ook al lopen zeiken in de NRC ?
Ik dacht aanvankelijk dat dat iemand van de Volkskrant was, maar inderdaad…wat een trieste figuur zeg. Doe er maar een schepje bovenop in het blad van een ander.
De C6 3.0 wordt in AutoPreview van deze maand vergeleken met de GS300, A6 3.0 en E280. Het verbruik en lethargische karakter van de motor stellen (verrassing…) teleur.
Texter schreef:De C6 3.0 wordt in AutoPreview van deze maand vergeleken met de GS300, A6 3.0 en E280. Het verbruik en lethargische karakter van de motor stellen (verrassing…) teleur.
Dus we moeten de V6en maar als instapper gaan beschouwen, geen verrassing trouwens gezien het gewicht van de wagen!
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ja haha knopjes in de vorm van een stoel en ze snappen het niet…echt een geweldig blad. Maja dat krijg je voor 1 euro he.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:Dat is niet alleen autoweek, ook andere autobladen zijn er als de kippen bij om welke Citroen dan ook de grond in te trappen. Het is gewoon wat de gemiddelde Nederlander (lees kadett rijder) wil lezen anders verkoop je niet genoeg.
Valt mee: een blad als autovisie gaat hier wel wat prettiger mee om. meja, da’s dan ook weer gelijk de beste.
Peteryed schreef:Dat is niet alleen Autoweek…
Het is dezelfde kerel die ook al de eerste, nogal norse, rij-impressie met de C6 deed in AW. De eindconclusie sluit niet aan bij de omschrijvingen en metingen. De Volvo is krapper, marginaal zuiniger, minimaal sneller qua acceleratie (en toch bijna 300 kilo lichter, tss), een stuk minder comfortabel en een stuk lawaaiiger. Bijna 66 dB bij 100 km/h is in deze klasse schandalig hoog, de C6 is met 64 dB al bepaald niet de stilste! Maar goed…hij kiest dus voor de auto die het meest als een Golf GTI rijdt.
Dagdromerij in de autoreview:
pag12 CITROËN C6 COUPÉ, CABRIO EN BREAK
Hoe mooi het ook kan zijn, een coupé-, break- of cabrioletversie
van de C6 is niet te verwachten. Voor ons geen
reden om samen met onze illustrator rondom de tafel te
gaan zitten dagdromen.
http://www.fnl.nl/autoreview/archief/archief_2006/arNL0610_Inhoud.pdf
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije