Dat zou te doen moeten zijn…..
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Het ziet er inderdaad erg mooi uit! goed gelukt.
Oh en bij mij is dat grilletje ook meegespoten in de carosseriekleur, misschien ook nog een ideetje voor je!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Voorlopig effe de laatste update (mag ook wel na 15 pagina’s ). Heb net de achterbumper weer gemonteerd en tevens de trekhaak er van af gekeild. Deze werkte toch al niet goed en de kogel was versleten dus plat gezegt….optyfen met dat ding
Maakt hen nu nog een beetje aparter want een bix zonder trekhaak is ook al zeldzaam.
Heb er maar weer een fotoalbumpje van gemaakt: http://www.mijnalbum.nl/Album=XAWTMLE7
Op de 1 of andere manier krijg ik niks meer op me website gezet van foto’s dus dan maar zo.
foto 1, de allereerste dag dat ik hem had, ergens october vorig jaar, de laatste foto is van vandaag en zoek de 10 verschillen
Ben wel tevreden met het resultaat. Wat me tegenvalt is dat als je er met je neus op zit je duidelijk ziet dat het met de spuitbus is gedaan. Dus iedereen die wil komen kijken, buiten een straal van 1 meter van de auto blijven en het is prachtig
Misschien komt Hel1 zaterdagmiddag ergens zijn/haar (niet zeker ops: )wieltjes ophalen, dus tonie als je wil maken we er een minimeet van. Uiteraard zijn anderen ook welkom
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
geweldige wagen geworden gefeliciteerd ermee. die achterbumper is dat de orginele of is dat ook ook type 2 16v bumper?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
das de orginele nog
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
zeer netjes geworden zocht jij toevallig geen velgen meer?
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Totaal aantal Berichten: 251
- Xantia 2.0 16v Exclusive Break
zuut der good oet, breurke van mich!!
heb je er nog over nagedacht over mijn voorspel, sorrie, voorstel, om de gehele onderkant vanaf de sierstrip naar beneden toe in de “verkeerde” kleur te spuiten? dan heb je meteen de enige two-tone bx in de verre omgeving en heb je meteen een oplossing voor je kleuverschil!!
kan volgens mij heel mooi uitpakken.
groeten Pasqual.
Heb gereden: bx progress 1.6 tzi uit ‘91, een xantia 1.8 uit ‘93.
Rijd nu: Xantia Break 2.0
heleen komt haar velgen halen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:heleen komt haar velgen halen
kijk nou, een vrouw die aan auto’s prutst en er nog over mee kan praten ook
........waar zijn jullie : : : en waarom wonen die niet in sittard en omgeving
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
stan schreef:zeer netjes geworden zocht jij toevallig geen velgen meer?
Heel misschien Stan, ligt eraan wat en vooral hoeveel
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ik zit te kijken naar je foto’s en het valt me op dat het opstaande randje van de achterbumper, dus onder de lichten, een integraal deel van de bumper is geworden? Heb je het geplamuurd of iets dergelijks?
JM
Pasqual schreef:zuut der good oet, breurke van mich!!
heb je er nog over nagedacht over mijn voorspel, sorrie, voorstel, om de gehele onderkant vanaf de sierstrip naar beneden toe in de “verkeerde” kleur te spuiten? dan heb je meteen de enige two-tone bx in de verre omgeving en heb je meteen een oplossing voor je kleuverschil!!
kan volgens mij heel mooi uitpakken.groeten Pasqual.
Tsja broeder, dao motte veer nog mer uns good euver naodenke
zondag is Formule 1….bij jou of bij mij??
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
BxBandit schreef:Ik zit te kijken naar je foto’s en het valt me op dat het opstaande randje van de achterbumper, dus onder de lichten, een integraal deel van de bumper is geworden? Heb je het geplamuurd of iets dergelijks?
JM
Nee hoor, het is gewoon de standaard bumper, er zitten geen opstaande randjes op. Daar ben ik me hersens nog over aan het kraken hoe dat op te lossen. Ik zal zelf iets moeten gaan fabriceren vrees ik…..maar komt goed!
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Oh ja nu zie ik het, dom van mij,
Ja je wou iets van een grilletje afslopen van een andere auto he, rondom de koplampen. Lijkt me lastig, ik heb ook eens lopen kijken en vaak maken die een wat langere en ook kleinere hoek, bij de BX is het bijn 90 graden en de meeste auto’s hebben een iets taps toelopende neus en dus een hoek van een graad of 80.
BxBandit schreef:Oh ja nu zie ik het, dom van mij,
Ja je wou iets van een grilletje afslopen van een andere auto he, rondom de koplampen. Lijkt me lastig, ik heb ook eens lopen kijken en vaak maken die een wat langere en ook kleinere hoek, bij de BX is het bijn 90 graden en de meeste auto’s hebben een iets taps toelopende neus en dus een hoek van een graad of 80.
Ook niet helemaal. Wat misschien nog eens de bedoeling is is er een zogenaamde “korte” motorkap op te zetten, maar dan moet ik er al een vinden die in dezelfde kleur is. Het enige wat ik hoef te doen dan is een bijbehorend grilletje te zoeken. Óf, wat ook kan is dus dat grilletje en een randje van de bestaande motorkap af flexen, maar dat vind ik eigenlijk te rigoreus.
Feit: Eigenlijk stoort het me niet zoals hij nou is en alleen de echte kenner ziet de verschillen die er nog zijn…...zoals:
*lange kap
*ph. 1 skirts ipv ph 2.
*standaard achterbumper
*je zou de wielen nog kunnen noemen.
*dubbele chevron is nog niet matzwart (maar dat is snel verholpen)
Dit is trouwens alleen de buitenkant, van binnen is het nog steeds een Progress op het stuur na…...lekker laten zitten zo
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer