weer een stukje muziek.
stan
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1865

Gepost: 24 augustus 2006 11:58 AM

Zo nadat ik de 16v uit de winterstalling heb gehaald voor een mogelijke koper en daze afgehaakt was heb ik besloten om toch van de wagen te gaan genieten.hij blijft wel te koop staan maar zal gewoon doorgaan met het optimaliseren van deze schitterende wagen .

ik ben begonnen met een nieuwe apk en zoals ik al vermoeden was er geen probleem ermeetevens heeft ie een kleine beurt gehad (de 110.000km beurt) en ook gelijk het onderhouds boekje laten invullen Very Happy .

Volgende stap is muziek inbouwen heb een mooie set gekocht met sub en versterker. voor een prikkie en wat wel mooi is dat de auto radio is uitgevoerd in het chroom/ zilver en m’n dashboard dit ook heeft Wink  vond ik wel geinig stond daar wat later bij stil gewoon toeval.

Ook ben ik bezig om de velgen die redelijk wat stoeprand schade hebben weer tiptop te maken hier komen mogelijk een set andere (orginele )onder. ik wacht nog ff op een replay van een mede forum genoot.

Ik kan het niet laten Confused .

radio:

versterker:

basbox alias gastank Shocked

en dan de schitterende km-stand

zo nu gaan we er lekker van genieten tot er zich een nieuwe eigenaar zich aanbied Wink  en ik hoop dat dat nog ff op zich laat wachten.
Komend weekend komen er nieuwe orginele gedoneerde velgen onder dan staat ie ook weer lekker op z’n bandjes er blijken dus twee verschillende maten onder te zitten achter 185/55/15 en voor 195/55/15 en dat is een wezelijk verschil. nooit gezien omdat er altijd andere lm-velgen ondergezeten hebben.

Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere

Profiel  

majestic3jay
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 767

- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Gepost: 24 augustus 2006 06:45 PM
  [ # 1 ]

Re: een nieuwe apk

stan schreef:

Zo nadat ik de 16v uit de winterstalling heb gehaald voor een mogelijke koper en daze afgehaakt was heb ik besloten om toch van de wagen te gaan genieten.hij blijft wel te koop staan maar zal gewoon doorgaan met het optimaliseren van deze schitterende wagen .

ik ben begonnen met een nieuwe apk en zoals ik al vermoeden was er geen probleem ermeetevens heeft ie een kleine beurt gehad (de 110.000km beurt) en ook gelijk het onderhouds boekje laten invullen Very Happy .

Volgende stap is muziek inbouwen heb een mooie set gekocht met sub en versterker. voor een prikkie en wat wel mooi is dat de auto radio is uitgevoerd in het chroom/ zilver en m’n dashboard dit ook heeft Wink  vond ik wel geinig stond daar wat later bij stil gewoon toeval.

Ook ben ik bezig om de velgen die redelijk wat stoeprand schade hebben weer tiptop te maken hier komen mogelijk een set andere (orginele )onder. ik wacht nog ff op een replay van een mede forum genoot.

Ik kan het niet laten Confused .

Nooit laten! Leuk! Plaats je foto;s vanje audio? Lijkt mij leuk.
Wat ga je doen met je eigen velgen, als jij je eigen velgen vervangt door andere?

ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002

Profiel  

stan
> 1800 berichten

Gepost: 24 augustus 2006 08:04 PM
  [ # 2 ]

ik wil de orginele behoude ik ben nog ff op zoek naar 2 in goede staat verkerende velgen dus het zel wel een gebruikteset worden waar ik de goede velgen van uitzoek en de opknappers te koop zal aanbieden voor een meeneem prijsje Wink

voor geintresserde die mer willen weten over mijn auto hier is een link

Profiel  

stan
> 1800 berichten

Gepost: 06 september 2006 02:26 AM
  [ # 3 ]

zo ff een paar foto’s erbij van de installatie. Wink

Profiel  

majestic3jay
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 767

- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Gepost: 06 september 2006 12:31 PM
  [ # 4 ]
stan schreef:

zo ff een paar foto’s erbij van de installatie. Wink

Wat zal ik voor je auto moeten betalen, als ik hem zou kopen?

ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook