Het leer ziet er wel mooi uit, volgens mij zijn dat behoorlijk foute velgen
Ai, wat en foute Citroën!!! Zonde! Het Citroën-karakter is er totaal uit-ge-Opeld!
Maar ja, smaken verschillen….
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Lekker met je velgjes langs de stoep…
Aansteken dat verschrikkelijke hok zeg!
Die banden, het lijkt wel een :rens
Wat is het nut eigenlijk van dat soort uitstekende velgen ?
Schijt aan originaliteit.
Niks! hij legt nog eerder uit de bocht ook.
ik vind het vet , lekker dik, nu nog verlagen
maar het is niet mij style
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
Kvin hem erg vet! wel coole stijl
gatverdammeeee
:kots
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
ik zie het probleem niet hoor. Je koopt die zx die er goed uitzietm vervolgens bid je die velgen te koop op ene opelforum, klaar….
Totaal aantal Berichten: 186
- Xsara 1.9 TD Prestige Break
gompy58 schreef:ik zie het probleem niet hoor. Je koopt die zx die er goed uitzietm vervolgens bid je die velgen te koop op ene opelforum, klaar….
IDD verder ziet ie er super uit.. en sja die velgen.. Ik persoonlijk vind het wel vet.. maja smaken verschillen (gelukkig maar, anders had iedereen in een ZX volcane gereden )
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Tsja, die velgen zijn eigenlijk het grootste probleem. Het lijkt wel alsof ze er express te smalle banden op te brede velgen onder hebben geplaatst. En die booskijkers zou ik er gelijk afrukken!! :kotsen . Maar verder ziet die ZX er wel strak uit.
Dat ziet er wel strak uit hoor geef mij die booskijkers maar en die ZX vind ik erg vet, maar het lijkt wel of jullie bezwaar hebben tegen tuning…
gti_styling84 schreef:Dat ziet er wel strak uit hoor geef mij die booskijkers maar en die ZX vind ik erg vet, maar het lijkt wel of jullie bezwaar hebben tegen tuning…
Denk gewoon dat smaken verschillen, zeker als het gaat om tuning.
Ik vind bijvoorbeeld veel tuning mooi, maar ik heb een hekel aan booskijkers en aan spoilers die ongeveer net zo groot zijn als de auto waar ze op geschroefd zijn…..
De velgen op het plaatje vind ik niet mooi, maar ik vind bijvoorbeeld wel mijn Volcane velgen mooi, en die worden ook door 90% van de mensen afgekeurd….
Wel mooi (algemeen, dus niet deze Citroen Golf): Details, zoals remklauwen gespoten en mooie grote schijven die door de velg heen te zien zijn. LED units met heldere beglazing, helaas niet te krijgen voor de ZX. Verlaagd, maar niet al te laag. Schokdempers die net te zien zijn, en in een mooie kleur zijn gespoten (dus dan heb je een gewijzigde achterwielophanging).
Een in kleur gespoten motor, en alles onder de motorkap strak op orde. Eventueel met verchroomde accenten….
Maar dat is mijn mening…