2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Hoort een C25 ook in dit subforum? Vast eigenlijk wel…
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 25 augustus 2006 01:35 PM
  [ # 16 ]

En een fototje ervan dan maar eindelijk:

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15823
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 25 augustus 2006 02:59 PM
  [ # 17 ]
sans-pareil schreef:

Ik vind ze verder wel heel aardig rijden… beter dan een Jumper vind ik eigenlijk.

Gaaf hoor, zo’n C25. Vooral met zo’n immens imperiaal!  Very Happy
Jammer van die roest.  Surprisedops:  Wordt het niet vochtig bij je voeten?

Persoonlijk vind ik een Jumper helemaal niks. Ik zou zeker ook voor een C25 hebben gekozen als ik een flinke bedrijfswagen zocht.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 25 augustus 2006 04:05 PM
  [ # 18 ]

Ja het is binnen ook aardig vochtig zo af en toe… maar dat mag de pret niet drukken.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15823
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 25 augustus 2006 04:21 PM
  [ # 19 ]
sans-pareil schreef:

Ja het is binnen ook aardig vochtig zo af en toe… maar dat mag de pret niet drukken.

Ik zeg 1 ding….... ducktape Very Happy  Very Happy

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 25 augustus 2006 10:28 PM
  [ # 20 ]

haha, cool zo’n C25 Smile
af en toe zie je ze nog wel eens.

eigenlijk hoort zo’n ding met roest te zijn enzo Cool
(of in nieuwstaat, maar probeer dat maar eens te vinden)
gelukkig dat je CX niet zo erg roest Rolling Eyes

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 17 februari 2007 09:38 PM
  [ # 21 ]

ik heb er nu ook eentje, een C25E bj 91 van de 2é eigenaar die destijds het voertuig ook nieuw heeft verkocht
spijtig genoeg heeft hij de laatste 4 jaar buiten gestaan waardoor de roestduivel begonnen is
het frame rond de voorruit heeft nieuwe plaat nodig, ook de wielranden en hier en daar onderaan de zijkanten
vanonder heeft hij wel wat roest maar niet echt gaten
laatste stuk uitlaatbuis is nog slechts verwaarloosbaar aanwezig (laatste keuring in 2002 maakte reeds melding van de uitlaat)

de remleidingen zijn helaas overleden (moest op de handrem rijden Surprisedops: )

in het interieur mist hij de hoofdsteunen van de 2zit en de gordels zijn spoorloos

linkse ruit daar heeft het mechanisme het begeven (denkelijk zoals de C15 er last van heeft )

ook al heeft hij maar 60000 originele km’s denk ik wel dat de D-riem moet vervangen (heeft hij en riem?)

de zeer goede banden zijn verduurt

wie heeft er info over de motor? (weet niet of het een 1.8 of een 2.0 is)

maar stuurt heel fijn, zal ik snel gewoon worden aan het stuur schakelen (al schakeld de achteruit bagger, denkelijk mechanisme doorsmeren)

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 17 februari 2007 09:42 PM
  [ # 22 ]

@ paso

dit is het topic van iemand anders zijn C25, ik denk dat je beter even zelf 1 kan aanmaken.

ik doe hier een slotje op, aangezien deze inmiddels verkocht is.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook