2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Meedenken over een Diesel
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 25 augustus 2006 08:47 PM
  [ # 16 ]
Simpele Ziel schreef:

Omega dus Wink


Sssssttt!!!

[smilie=120.gif]

Profiel  
 
algra
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 611
Geregistreerd: 22-08-2006

Gepost: 25 augustus 2006 10:41 PM
  [ # 17 ]

wel nu de xantia heeft dus veerbollen met te lage druk
achterdraagarmlagers versleten
en voor veerpootjes ‘plakken’ Cool

Profiel  
 
moyen-achat
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 29-12-2005

Gepost: 25 augustus 2006 10:50 PM
  [ # 18 ]

Heb exact dezelfde verschijnselen met mijn F..d diesel. Ik rijd er nu al 150.000 km mee rond, zonder olieverbruik, zonder verdere problemen. Of mijn turbo altijd even goed werkt, kan ik niet beoordelen, want hij voegt maar 10pk toe. (totaal 70pk). Na diverse keren aandringen bij de dealer om de oorzaak op te sporen, heb ik het opgegeven. En hij rijdt er niet minder om.
Het roeten heeft wel een voordeel: bij bumperklevers even koppeling in en flink gas. Succes verzekerd!

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 26 augustus 2006 12:19 AM
  [ # 19 ]
moyen-achat schreef:

Het roeten heeft wel een voordeel: bij bumperklevers even koppeling in en flink gas. Succes verzekerd!

Gezien er achter dit apparaat constant een dikke zwarte wolk hangt heb je sowieso geen last van bumperklevers Very Happy

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook