Simpele Ziel schreef:Omega dus
Sssssttt!!!
[smilie=120.gif]
wel nu de xantia heeft dus veerbollen met te lage druk
achterdraagarmlagers versleten
en voor veerpootjes ‘plakken’
Heb exact dezelfde verschijnselen met mijn F..d diesel. Ik rijd er nu al 150.000 km mee rond, zonder olieverbruik, zonder verdere problemen. Of mijn turbo altijd even goed werkt, kan ik niet beoordelen, want hij voegt maar 10pk toe. (totaal 70pk). Na diverse keren aandringen bij de dealer om de oorzaak op te sporen, heb ik het opgegeven. En hij rijdt er niet minder om.
Het roeten heeft wel een voordeel: bij bumperklevers even koppeling in en flink gas. Succes verzekerd!
moyen-achat schreef:
Het roeten heeft wel een voordeel: bij bumperklevers even koppeling in en flink gas. Succes verzekerd!
Gezien er achter dit apparaat constant een dikke zwarte wolk hangt heb je sowieso geen last van bumperklevers