Zo vandaag even op lokale sloop hier geweest..8 bxen bij elkaar opgesteld…2 maal chic, tzd automaat, 16..2 maal 14’s ...nog xantia’s en xm’en…poeh genoeg! Vooral parts meegenomen voor de GTi van Ab..maar heb zelf kofferklepje gescoord, binnenkantbeplating kofferbak, CV voor achterklep..dus kan weer verder
Voor een goed bod mag hij altijd weg ..mocht je interesse hebt kun je me PM’en
mssl schreef:Ijs schreef:Voor een goed bod (2,50euro) mag hij altijd weg ..mocht je interesse hebt kun je me PM’en
Wist niet dat je je BX zo graag weg wilde doen?
Dan mag jou paladinges maximaal 0,25 kosten..of krijg je er in waardeverdubbeling benzine bij
ff zonder gekheid, pm me eens wat ie moet opbrengen….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
msn ook goed, kan ik je gelijk nog wat vragen over dat ene…
Aankomende week word de BX apk gekeurd, het zal mij benieuwen!
Vandaag mijn rijbewijs 8 weken en 1 dag, heb 8400 km gezweefd en het bevalt me altijd nog prima. Nog even afkloppen geen problemen gehad, APK zal ongetwijfeld iets opleveren..op de goeie hoop danmaar
Ijs schreef:Aankomende week word de BX apk gekeurd, het zal mij benieuwen!
En….al gebeurd ?
Bram schreef:Ijs schreef:Aankomende week word de BX apk gekeurd, het zal mij benieuwen!
En….al gebeurd ?
Ik durf niet haha
Ijs schreef:Bram schreef:Ijs schreef:Aankomende week word de BX apk gekeurd, het zal mij benieuwen!
En….al gebeurd ?
Ik durf niet haha
maar je past toch goed op het bixen-kindje? dan valt het heus wel mee hoor!!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:Ijs schreef:Bram schreef:Ijs schreef:Aankomende week word de BX apk gekeurd, het zal mij benieuwen!
En….al gebeurd ?
Ik durf niet haha
maar je past toch goed op het bixen-kindje? dan valt het heus wel mee hoor!!
Uiteraard, maar t’blijft slijtage spul he..stonden wat advies punten op vorig jaar..die komen er dus denk ik aan…Ik probeer deze week naar apk station te gaan… 20 Euro met roetmeting bij citroen-dealert…primaa!!
Mja, inderdaad, ook goed onderhouden auto’s kunnen een puntje hebben, net als dat er nog steeds wrakken zijn die APK goedgekeurd kunnen worden…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Me trouwe 4 viervoeter heeft vandaag een Voor-bumper-spoiler gekregen, oftewel een GTi Lip:
Ziet er altijd gaaf uit. Die bumperlip vind ik net dat beetje “extra” stijl
Je voorbumper is wel smerig hoor
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
MIjn mening weet je al
Maarre, heb je je vrije dag vandaag nog een beetje benut?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI