Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
En een fototje ervan dan maar eindelijk:
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Ik vind ze verder wel heel aardig rijden… beter dan een Jumper vind ik eigenlijk.
Gaaf hoor, zo’n C25. Vooral met zo’n immens imperiaal!
Jammer van die roest. ops: Wordt het niet vochtig bij je voeten?
Persoonlijk vind ik een Jumper helemaal niks. Ik zou zeker ook voor een C25 hebben gekozen als ik een flinke bedrijfswagen zocht.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja het is binnen ook aardig vochtig zo af en toe… maar dat mag de pret niet drukken.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
sans-pareil schreef:Ja het is binnen ook aardig vochtig zo af en toe… maar dat mag de pret niet drukken.
Ik zeg 1 ding….... ducktape
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
haha, cool zo’n C25
af en toe zie je ze nog wel eens.
eigenlijk hoort zo’n ding met roest te zijn enzo
(of in nieuwstaat, maar probeer dat maar eens te vinden)
gelukkig dat je CX niet zo erg roest
ik heb er nu ook eentje, een C25E bj 91 van de 2é eigenaar die destijds het voertuig ook nieuw heeft verkocht
spijtig genoeg heeft hij de laatste 4 jaar buiten gestaan waardoor de roestduivel begonnen is
het frame rond de voorruit heeft nieuwe plaat nodig, ook de wielranden en hier en daar onderaan de zijkanten
vanonder heeft hij wel wat roest maar niet echt gaten
laatste stuk uitlaatbuis is nog slechts verwaarloosbaar aanwezig (laatste keuring in 2002 maakte reeds melding van de uitlaat)
de remleidingen zijn helaas overleden (moest op de handrem rijden ops: )
in het interieur mist hij de hoofdsteunen van de 2zit en de gordels zijn spoorloos
linkse ruit daar heeft het mechanisme het begeven (denkelijk zoals de C15 er last van heeft )
ook al heeft hij maar 60000 originele km’s denk ik wel dat de D-riem moet vervangen (heeft hij en riem?)
de zeer goede banden zijn verduurt
wie heeft er info over de motor? (weet niet of het een 1.8 of een 2.0 is)
maar stuurt heel fijn, zal ik snel gewoon worden aan het stuur schakelen (al schakeld de achteruit bagger, denkelijk mechanisme doorsmeren)
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
@ paso
dit is het topic van iemand anders zijn C25, ik denk dat je beter even zelf 1 kan aanmaken.
ik doe hier een slotje op, aangezien deze inmiddels verkocht is.