moet trouwens zeggen dat ik zonder rijbewijs minder moeite had met tanken… nu ik het papiertje heb bedenk ik me weleens dat ik misschien mijn benzine eens voor nuttige dingen kan gaan gebruiken…
Hoewel er met mijn 16v over het algemeen rustig werd gereden als ik er bij was weet ik zeker dat ze er ook weleens lekker mee hebben zitten stampen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
weet ik maar hij houd er ook van mijn auto te schure aan boomwortels op zijn laagste stand in het bos
en mijn zijn dieseltje xtra rustig doen in het bos
maar da geeft nix ik beleef ook plezier aan naast ijs te zitten in de GTI
aangezien… jonges met petjes op en golf gti eruit rije geweldig is
Erik, kan ik nog onder die deal dat jij met mijn gti zou rijden nog uit of heb ik nu een probleem?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Status Quo schreef:ag ijsje moet niet zeure hij mag mijn 80 euro benzine oprije en ijs rijd niet rustig.. omda het gti is en het is tog ab zijn benzine maar tog
en ijs voelt zich stoer als die weer door binnenstad mag rije in mijn gti
Ja afgelopen anderhalve week hebben mijn maatjes er ook veel in gereden omdat we mijn BX als bevoorradingsauto gebruikten voor een huisje wat we aan het schilderen waren. Stiekem er zelf ook in gereden aangezien het huisje aan een erg rustige en verlaten weg staat
Mijn pa is er trouwens ook niet vies van om met de GTI te scheuren
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Foei
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Erik, kan ik nog onder die deal dat jij met mijn gti zou rijden nog uit of heb ik nu een probleem?
Nee…
- AX GT injection ph1
of tog wel een probleem
maar ik blijf bij mening, golf gti eruit rije is fun
Achjawel, jammer dat de meeste golfjes GTI ook niet meer standaard zijn…
voor je het weet staat er een VR6 met turbo naast, en dan leg je het zelfs met je 16v af ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
de GTi doet het toch niet slecht..0-100 in 9,8 sec…is toch even 1,1 sec sneller dan fabrieksopgave. Zouden we dan toch golfjes kunnen kloppen?
Ach, als ik met mijn gekatte GTI een vr6 voor kan blijven acht ik de Citroën GTI’s tot alles in staat
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- AX GT injection ph1
ag ja.. dit 9.8 sec. was met gare bande met goede banden en de zooi uitgelijnd moet hij tog wel sneller kunnen
( en miss erik en ik minder vaak naar mac )
Ijs schreef:de GTi doet het toch niet slecht..0-100 in 9,8 sec…is toch even 1,1 sec sneller dan fabrieksopgave. Zouden we dan toch golfjes kunnen kloppen?
heb je de teller geijkt? maar het kan inderdaad een hoop schelen per auto
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
- AX GT injection ph1
nja gps heeft gelijk
dus als je weet hoever je teller staat als de gps 100 aangeeft ..
oude gti’s? grapjas… vallen vies tegen hoor
denk eerder dat je het van een nieuwe kan winnen…
een golf IV heeft volgens mij de 1.8turbo motor toch? met 180 pk? weet je ook wat dat ding weegt? kg of 300 meer dan een BX GTI denk ik..
opvallend overigens dat ik met zowel de 16v als met de AX een VR6 voor kan blijven, nou is dat van de 16v nog wel te begrijpen, maar dat de AX toch zo rap is sta ik van te kijken…
@SQ, zelfde probleem als hier dus, naast een budget voor brandstof, wb, en verzekering heb je ook een apart budget nodig voor de Mac.
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
waar rijden we snelle citroens voor? toch om lekker te cruisen met de hydroliek comfort ,en die mensen met rijdende viborators en skippieballen het nakijken te geven op de slechtere wegen dat is pas lachen
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere