Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
blaastumop
ook gezien van een afstandje. Een groene eend. Hoe bedoel je zijwindgevoelig. Die gasten van Top Gear verzinnen toch de mafste dingen. Ik heb het in ieder geval niet op kunnen nemen. Ik zou het nog wel een keer willen zien. Want ........ zat er nou wel of niet iemand in?
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
2cv
Die test is zeker al een jaar oud…
Re: 2cv
Jf schreef:Die test is zeker al een jaar oud…
Dan wordt de vraag: “Zat er vorig jaar iemand in?”
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
hoi,
Ja, ook ik heb de test gezien, gek he!!! dat een eend “weg waait”.
Ik weet niet precies wat een eend totaal weegt, maar die mondeo, weegt natuurlijk meer ,maar ging er ook aardig vandoor toen hij in die luchtstroom kwam van die turbines.
Wat ik heb kunnen zien zat het stuur vast met een kabel en zat er niemand in de auto.
Ik weet trouwens niet als er iemand in had gezetten of je beter in de eend of in de mondeo had kunnen zitten.
Eend vloog wel weg maar het dak (eigenlijk deur en achterdeel, want linnendak was natuurlijk al enkele honderden meter verder) zag er nog redelijk uit
Maar bij de MONDEO was het dak deel compleet in elkaar gezakt en was er niet veel ruimte meer voor de passagiers.
Maar die tests zijn uiteraard allemaal onzinnig, maar wel erg leuk om te zien
Laat Top-gear nog maar even op de TV.
Xsara Break 2.0 HDi Difference
toen de schow vorig jaar/seizoen op BCC is uitgezonden was dit draadje aan de gang op het 2cv.nl-forum:
http://www.2cv.nl/interactief/forum/viewtopic.php?t=1129
Ik zag het ook net op tijd en was wel al bekend met het item, maar had het nog niet op band of digitaal. Door het snel indrukken van de videorecorder heb ik het stuk nu wel op band, dus binnenkort een keer op mijn site.
Vraag me alleen wel af wat er op die videoband stond die al in de videorecorder zat
Heb ik het verdorie alweer gemist !
Schijt aan originaliteit.
Ook ik heb het voor de 2e keer gezien, best zonde van die eend want die zag er op het eerste gezicht nog best goed uit….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
André schreef:Eric Vertogen schreef:Ik zag het ook net op tijd en was wel al bekend met het item, maar had het nog niet op band of digitaal. Door het snel indrukken van de videorecorder heb ik het stuk nu wel op band, dus binnenkort een keer op mijn site.
Vraag me alleen wel af wat er op die videoband stond die al in de videorecorder zatEric, ik heb hem opgenomen met de tv-kaart op de computer en om gezet naar een wmv van zo’n 9.5mb.
Heb je interesse?
Ja, natuurlijk interesse. Dat scheelt mij weer een hoop werk en tijd is momenteel toch al erg kostbaar.
Zou je hem willen mailen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken).
B.v.d.