1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

De mooiste Citroën vakantiefoto’s
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 26 augustus 2006 08:22 PM

Beste forummers,

Het leek me leuk om eens een topic te beginnen, voor zover dat nog niet was gedaan, over de foto’s die er zoal zijn gemaakt van jullie Citroëns tijdens vakantieverblijf in het buitenland.

Ik ben net een paar dagen terug van Frankrijk, waar ik met de Dyane een paar mooie plaatjes heb geschoten.

Heb je ook mooie/idyllische foto’s van je Citroën tijdens vakantie (mag ook van vroeger natuurlijk), zet ze hier dan bij.  Wink

De Dyane voor een 12e eeuwse abdij:

De Dyane in Carlux (Dordogne):

De Dyane in Saint Cyprien:

De Dyane op een weg tussen Calviac en Carsac-Aillac (Dordogne):

De Dyane in Saint-Martial-de-Nabirat in de Dordogne:

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 27 augustus 2006 02:07 AM
  [ # 1 ]

Fraaie plaatjes Wouter. Ik zal eens zoeken in het archief of ik nog wat heb liggen. In Frankrijk vind je kennelijk nog genoeg plekken waar je in een verder lege straat alleen je eigen auto op de foto kan zetten.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 27 augustus 2006 02:14 AM
  [ # 2 ]

de xantia in colmar

met de cx op le mans

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2680

Gepost: 27 augustus 2006 02:36 AM
  [ # 3 ]

Ik had alleen een lompe xantia bij me, dus heb ik niet echt naar mooie plaatsen gezocht. Toch nog 3 foto;s gevonden:

‘s ochtends vroeg in de franse ardennen:

Groot:  

Idem:

Groot:  

Even uitrusten:

Groot:  

(als de grote foto problemen geeft: in de url de g van groteFoto vervangen door een hoofdletter G)

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami Super
Gepost: 27 augustus 2006 02:44 AM
  [ # 4 ]

Dat zijn mooie plaatjes (juist door de Xantia).
Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- Ami 8 Club
Gepost: 27 augustus 2006 02:55 AM
  [ # 5 ]
GoofBlikscha schreef:

Ik had alleen een lompe xantia bij me…

‘s ochtends vroeg in de franse ardennen:

Groot:  

Ondanks dat het ‘maar’ een Xantia is, is vooral die 1e foto erg mooi. Ik hou erg van sfeerplaatjes, en die zon erbij geeft de foto zeker veel sfeer.  Cool

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7801

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 27 augustus 2006 04:17 PM
  [ # 6 ]

Eerst even een vraagje, hoe kan ik zo’n clickable thumbnail aanmaken?

Nu dan maar even op de ouderwetse manier:

Doneer, zo blijven we draaien! 

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 27 augustus 2006 04:26 PM
  [ # 7 ]
DigiDaan schreef:

Eerst even een vraagje, hoe kan ik zo’n clickable thumbnail aanmaken?

Ik heb altijd 2 versies van elke foto; 1 fullscreenversie en 1 thumbnail.

Dan upload ik beide foto’s bij Foto Upload op deze manier:

link naar kleine foto” alt=””  />

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 27 augustus 2006 08:17 PM
  [ # 8 ]

Je foto’s ben ik nu aan het bekijken op flickr. Mooi resultaat wederom. De Cevennen lenen zich uitstekend voor het schieten van rustieke plaatjes. Genieten trouwens van je foto’s van de brug bij Millau. Wat een gevaarte is dat. Op internet is een site van deze brug en daarin kan je onder andere de bouw volgen.
Die brug alleen al is een vakantiebestemming waard. Maar waarschijnlijk wordt het volgend jaar de Var, de Cenvennen heb ik nog niet zo lang gelden bezocht maar toen waren ze nog maar net met deze brug begonnen.
Patrick

Klik

Ik verwijs even naar een foto van je, als dat mag. Die brug is echt heel indrukwekkend.[/url]

Iemand nog doneren?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 27 augustus 2006 08:24 PM
  [ # 9 ]

Oja, helemaal vergeten om bij die brug langs te gaan voor een fotoshoot… Surprisedops:
Had het te druk met andere dingen (vrouwen…), en ik was er ook maar 3 nachten in de buurt.  Confused

Volgende keer als ik er ben wil ik zeker naar die brug.  Cool

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 27 augustus 2006 08:38 PM
  [ # 10 ]
XBXG schreef:

Oja, helemaal vergeten om bij die brug langs te gaan voor een fotoshoot… Surprisedops:
Had het te druk met andere dingen (vrouwen…), en ik was er ook maar 3 nachten in de buurt.  Confused

Volgende keer als ik er ben wil ik zeker naar die brug.  Cool

Ja ja praat het maar weer recht!  Evil or Very Mad  Wink
Gelukkig maken je foto’s van de “blikkendames” veel goed Wouter.

Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 27 augustus 2006 08:55 PM
  [ # 11 ]

klopt de brug bij millau is zeker mooi maar wat niet in frankrijk als ik de kans krijg kan ik er wel me hele leven vakantie houden Wink

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 27 augustus 2006 08:56 PM
  [ # 12 ]

Var, dat is toch het district waar St. Tropez ook in ligt?
Ten minste, als ik het me nog goed herinner van mijn werkstuk voor Frans Laughing

Interessante noot:
Vár is het Hongaarse woord voor Burcht

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten

- Ami 8 Club
Gepost: 27 augustus 2006 09:09 PM
  [ # 13 ]

Klopt, dat is département 83:

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 27 augustus 2006 10:03 PM
  [ # 14 ]

Picasso in Noowegen:

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten

- Ami Super
Gepost: 27 augustus 2006 10:03 PM
  [ # 15 ]

Goed werk SZ.
Lac de Ste Croix is waarschijnlijk onze volgende kampeervakantiebestemming. Maar niets is nog zeker. Zweden/Noorwegen behoort ook tot de opties, maar dan moet het vakantiebudget het wel toelaten Confused
Patrick

Iemand nog doneren?

Profiel  

1 van de 4
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook