Beste forummers,
Het leek me leuk om eens een topic te beginnen, voor zover dat nog niet was gedaan, over de foto’s die er zoal zijn gemaakt van jullie Citroëns tijdens vakantieverblijf in het buitenland.
Ik ben net een paar dagen terug van Frankrijk, waar ik met de Dyane een paar mooie plaatjes heb geschoten.
Heb je ook mooie/idyllische foto’s van je Citroën tijdens vakantie (mag ook van vroeger natuurlijk), zet ze hier dan bij.
De Dyane voor een 12e eeuwse abdij:
De Dyane in Carlux (Dordogne):
De Dyane op een weg tussen Calviac en Carsac-Aillac (Dordogne):
De Dyane in Saint-Martial-de-Nabirat in de Dordogne:
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Fraaie plaatjes Wouter. Ik zal eens zoeken in het archief of ik nog wat heb liggen. In Frankrijk vind je kennelijk nog genoeg plekken waar je in een verder lege straat alleen je eigen auto op de foto kan zetten.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik had alleen een lompe xantia bij me, dus heb ik niet echt naar mooie plaatsen gezocht. Toch nog 3 foto;s gevonden:
‘s ochtends vroeg in de franse ardennen:
Groot:
(als de grote foto problemen geeft: in de url de g van groteFoto vervangen door een hoofdletter G)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
- Ami Super
Dat zijn mooie plaatjes (juist door de Xantia).
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
GoofBlikscha schreef:Ik had alleen een lompe xantia bij me…
Ondanks dat het ‘maar’ een Xantia is, is vooral die 1e foto erg mooi. Ik hou erg van sfeerplaatjes, en die zon erbij geeft de foto zeker veel sfeer.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Eerst even een vraagje, hoe kan ik zo’n clickable thumbnail aanmaken?
Nu dan maar even op de ouderwetse manier:
Doneer, zo blijven we draaien!
DigiDaan schreef:Eerst even een vraagje, hoe kan ik zo’n clickable thumbnail aanmaken?
Ik heb altijd 2 versies van elke foto; 1 fullscreenversie en 1 thumbnail.
Dan upload ik beide foto’s bij Foto Upload op deze manier:
link naar kleine foto” alt=”” />
Ami 8 Club (1970)
- Ami Super
Je foto’s ben ik nu aan het bekijken op flickr. Mooi resultaat wederom. De Cevennen lenen zich uitstekend voor het schieten van rustieke plaatjes. Genieten trouwens van je foto’s van de brug bij Millau. Wat een gevaarte is dat. Op internet is een site van deze brug en daarin kan je onder andere de bouw volgen.
Die brug alleen al is een vakantiebestemming waard. Maar waarschijnlijk wordt het volgend jaar de Var, de Cenvennen heb ik nog niet zo lang gelden bezocht maar toen waren ze nog maar net met deze brug begonnen.
Patrick
Ik verwijs even naar een foto van je, als dat mag. Die brug is echt heel indrukwekkend.[/url]
Oja, helemaal vergeten om bij die brug langs te gaan voor een fotoshoot… ops:
Had het te druk met andere dingen (vrouwen…), en ik was er ook maar 3 nachten in de buurt.
Volgende keer als ik er ben wil ik zeker naar die brug.
Ami 8 Club (1970)
- Ami Super
XBXG schreef:Oja, helemaal vergeten om bij die brug langs te gaan voor een fotoshoot… ops:
Had het te druk met andere dingen (vrouwen…), en ik was er ook maar 3 nachten in de buurt.Volgende keer als ik er ben wil ik zeker naar die brug.
Ja ja praat het maar weer recht!
Gelukkig maken je foto’s van de “blikkendames” veel goed Wouter.
Patrick
klopt de brug bij millau is zeker mooi maar wat niet in frankrijk als ik de kans krijg kan ik er wel me hele leven vakantie houden
Var, dat is toch het district waar St. Tropez ook in ligt?
Ten minste, als ik het me nog goed herinner van mijn werkstuk voor Frans
Interessante noot:
Vár is het Hongaarse woord voor Burcht
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Klopt, dat is département 83:
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Picasso in Noowegen:
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
- Ami Super
Goed werk SZ.
Lac de Ste Croix is waarschijnlijk onze volgende kampeervakantiebestemming. Maar niets is nog zeker. Zweden/Noorwegen behoort ook tot de opties, maar dan moet het vakantiebudget het wel toelaten
Patrick