Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Oeh! dan moet ik er ook ff een plaatsen!
mijn eX-M (nu van NostramarkusXXXM) en mijn 16V gebroederlijk naast elkaar bij het ballaton meer!
Tof topic is dit!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
hogervp schreef:Goed werk SZ.
Lac de Ste Croix is waarschijnlijk onze volgende kampeervakantiebestemming. Maar niets is nog zeker. Zweden/Noorwegen behoort ook tot de opties, maar dan moet het vakantiebudget het wel toelaten
Patrick
moet je echt doen ben er deze vakantie ook geweest is echt een prachtige en rustige omgeving
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
citroenc2 schreef:
moet je echt doen ben er deze vakantie ook geweest is echt een prachtige en rustige omgeving
Kom maar op met je foto’s Jimmy!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:citroenc2 schreef:
Kom maar op met je foto’s Jimmy!
Patrick
ik had helaas veel fotos maar onlangs ie me computer kapot gegaan en zijn al mijn fotos weg
wat ik wel kan zeggen is dat je dat citroen museum moet aandoen in castelane of die stuwdam daar vlak bij
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nou, dan plaats ik hem hier ook nog maar even, als die brug dan toch aan de orde is…
klik
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Leuk, zo’n vakantiefoto topic! Ik heb op mijn PC en in het ouderwetse foto archief al heel wat mooie plaatjes. Ik heb ook van afgelopen vakantie weer nieuwe plaatjes:
In Denemarken mocht je op het strand rijden en dat leverde (o.a.) de volgende platen op.
Helaas laat Citroen Forum alleen links zien van mijnalbum foto’s.
BX Turbo D12 op het strand overdag
BX Turbo D12 op het strand in de schemering
- Ami Super
citroenc2 schreef:ik had helaas veel fotos maar onlangs ie me computer kapot gegaan en zijn al mijn fotos weg
wat ik wel kan zeggen is dat je dat citroen museum moet aandoen in castelane of die stuwdam daar vlak bij
shit man, je foto’s kwijt. daarom heb ik ook een backup op DVD. optie is ook om een twee de harde schijf te plaatsen, of zo’n externe schijf te kopen. Die zijn niet eens meer zo heel duur.
En dan dat museum in Castellane, staat hoog op de lijst bij mij. Maar eerst naar het conservatoire!!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Ami Super
Mulder schreef:Nou, dan plaats ik hem hier ook nog maar even, als die brug dan toch aan de orde is…
klik
Gaaf man, twee staaltjes fraai Frans vernuft op de foto!
Patrick
hogervp schreef:Mulder schreef:Nou, dan plaats ik hem hier ook nog maar even, als die brug dan toch aan de orde is…
klikGaaf man, twee staaltjes fraai Frans vernuft op de foto!
Patrick
Mja, alleen jammer van die CX die in het beeld staat
Just kidding
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 6490
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ja die CX kwam ik overal tegen deze zomer…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Mechuccio schreef:Tof topic is dit!
Ik bekeek dit topic nog eens en kwam tot de conclusie dat op vakantie toch de mooiste foto’s worden gemaakt van onze Citroëns! Laten we zeggen dat het beste van onze Citroëns naar bovenkomt tijdens de leukste uitjes (vakantie).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Ami Super
CitroenAZU schreef:
Omgeving Verdun; dep. La Meuse[/img]
Wat een prachtshots zo Martijn! Dank.
De 2CV in zijn/haar ? eigen omgeving doet het erg goed hoor.
Patrick
hogervp schreef:De 2CV in zijn/haar ? eigen omgeving doet het erg goed hoor.
Dyanes ook hoor
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
- Ami Super
Inderdaad Wouter hoe kan ik de Dyane vergeten. ops:
Eigenlijk doen heel veel Citroëns het lekker in het thuisland.
Patrick