Totaal aantal Berichten: 1613
- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Re: Wat een feest
Waar is Blue Oriental ?!?
1 blauw maar
Sorry, geen Oriental, alleen Mauritius. Zou best wel mooi staan denk ik. Ik heb de kleuren van de C5-configurator van http://www.citroen.be
Op de .nl en .de sites worden nog geen kleuren opgegeven.
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Re: Wat een feest
M&M schreef:Gelukkig niet nee
Privé hoeft dat spierwit voor mij ook niet. Wel leuk als taxi. Een C5 als trouwauto. Weer eens wat anders als een Traction Avant of DS,
PeTeR
Ik vind wit wel mooi op zo’n auto,
die prachtige, reine, onbevlekte pure klasse en power…
Met een blauwe lijk je ‘n ouwe!
nah
verdorie, mijn eend is ook blauw…!
Liever oud en Frans dan nieuw en Japans
En mijn Eend is ook blauw
Schijt aan originaliteit.
Regenboog
Als je nou geld teveel hebt laat je zo’n auto toch even in een fris kleurtje spuiten.
En dan nog witte spaakvelgen eronder?
Re: Regenboog
ID66 schreef:Als je nou geld teveel hebt laat je zo’n auto toch even in een fris kleurtje spuiten.
En dan nog witte spaakvelgen eronder?
jippie, een C5 Cupra !!
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Saai
ID66 schreef:Kans dat je bij de dealer iets anders als grijs tegenkomt zal trouwens niet zo groot zijn.
Vandaag even naar de nieuwe C5 in ‘t echt wezen kijken. Stond vlakbij een oud model in de showroom. Ja, dan is de nieuwe aan de buitenkant toch indrukwekkender, zeker als je hem van voren ziet. De binnenkant is dus gewoon saai.
En inderdaad alleen grijs en zwart. Stond die grijze uitgerekend naast een C2 VTS in knalrood. En die is dus helemaal niet saai. Niet van buiten en niet van binnen. Bravo Citroën!
Maar waarom, waarom oh Citroën, mogen die grotere auto’s niet een beetje vrolijk zijn?
PeTeR
Re: Saai
ID66 schreef:ID66 schreef:Kans dat je bij de dealer iets anders als grijs tegenkomt zal trouwens niet zo groot zijn.
Maar waarom, waarom oh Citroën, mogen die grotere auto’s niet een beetje vrolijk zijn?PeTeR
De ‘markt’ (lees: leasemaatschappijen) willen saaigrijs of grijssaai…
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
De minste ernsitge ongelukken gebeuren met grijze auto’s. Aparte statistiek vond ik. De meeste met bruine auto’s.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Oops…
in welke categorie val ik dan met m’n C3 XTR in de kleur Sable Bivouac ops:
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Weet ik eigenlijk niet meer. Ik dacht dat het een artikel was op http://news.bbc.co.uk misschien kan je het daar terugvinden.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Gooi maar in m’n pet
AutoWeek heeft naar aanleiding van dat onderzoek het verband tussen kleur en veiligheid in een stelling samengevat en geplaatst in hun graadmeter. Heeft heel veel reacties gekregen. Nog na te lezen op
Best aardig om eens door te kijken. Conclusie? Meeste reacties hebben het over pure onzin, flauwekul, kolder, nonsens. Sommigen geloven er in, voornamelijk omdat het de rustigere, oudere (meer ervaren) mensen zouden zijn die voor grijze autos kiezen.
Komen we weer bij veiligheid en gele lampen.
Als alle Citroën rijders nu gele lampen gaan gebruiken vallen zij tenminste op tussen de grijze grauwe massa. En het staat nog vrolijk ook toch?
PeTeR
khou niet zo van gele lampen…. geef mij maar H4 :whoohoo