Hallow
Kan iemand mij vertellen hoe het zit? Ik kom wel eens op Planete Citroen, maar de babelfish vertaalt niet alles even helder
Wat is nou de opvolger van de C2? Zijn daar al tekeningen/scoops van? Of komt er een C3 met drie deuren en vijf deuren en dan ook nog die C3 Streetlounge? En wanneer allemaal?
Wellicht heeft iemand het wel op een rijtje?
c2 duurt nog wel even voordat er een opvolger is c3 is pas gedaan dus duurt ook wel nog even
Inderdaad hebben de C2 en de C3 net een facelift achter de rug. Dus binnen een jaar of 2 a 3 moeten de opvolgers toch wel komen. Ik heb plaatjes gezien van de C3 en de Streetlounge, maar niet van de C2 en ik meen te hebben begrepen dat die C2 ook niet komt?
TDHS schreef:Inderdaad hebben de C2 en de C3 net een facelift achter de rug. Dus binnen een jaar of 2 a 3 moeten de opvolgers toch wel komen. Ik heb plaatjes gezien van de C3 en de Streetlounge, maar niet van de C2 en ik meen te hebben begrepen dat die C2 ook niet komt?
Het zal toch niet?
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5204&cache=no
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
alleen voor de chinese markt he
activa schreef:alleen voor de chinese markt he
Ja, dat zou ook zo zijn voor de citroen C4 sedan. Daar worden de plannen nu ook voor gewijzigd. Dus….
Maar laten we hopen dat het achter de muur blijft.
Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)
Arno schreef:
Het zal toch niet?
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5204&cache=no
Prachtig toch? Ik vond em als peugeot al schitterend (met name de break/sw), maar deze Citroën is echt de overtreffende trap. Mooi toch, een beetje diversiteit in het straatbeeld? Ieder z’n meug…
Groeten,
Jan
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Ik heb hier maar één woord voor: VRESELIJK!
Willibrord schreef:Ik heb hier maar één woord voor: VRESELIJK!
[schoolmeestersmode]
motiveer uw antwoord!
[/schoolmeestersmode]
Groeten,
Jan
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Tja, eigenlijk ziet het er uit als een cheap-ass fotosoep. Eerst zien, dan geloven. Het is en blijft Autoweek, en we zijn op de hoogte van de betrouwbaarheid daarvan.
Daarnaast vind ik het model, zoals vele nieuwerwetse wagens, helemaal niets. Jammer dat ze er het Citroën-logo op hebben geplakt.