2 van de 15
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Mathijs’ GSA 1129 VERKOCHT
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 augustus 2006 11:58 PM
  [ # 16 ]

Hoge prijzen, tja… De handel in GS en GSA’s is moeilijk. Daardoor kan je soms goedkoop aan eentje komen, maar dat maakt de hogere vraagpijzen niet onrealistisch.
Bedenk wel dat je voor dat geld een magnefieke, heerlijk rijdende, revolutionaire wagen krijgt die al zijn klasse en tijdsgenoten voorbij streefde op diverse vlakken!

Profiel  

Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 448

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 24 augustus 2006 12:15 AM
  [ # 17 ]

Klopt natuurlijk, en ik ben ook niet van het BX-syndroom “alles wat meer dan een euro kost is reden voor sloop”. Het ging me vooral om de hier besproken auto. Vijf jaar stilstand, deels buiten, en aanzienlijke roest aan de bodemplaat klinkt voor 1600 euro niet als de best denkbare koop. In die zin geduld bedoelde ik ook geduld hebben, er moet er dan een langskomen die wat overzichtelijker is.

Corrosion sympa!

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 24 augustus 2006 12:22 AM
  [ # 18 ]

Die beste man uit Hengelo die de GSA te koop heeft wou er eerst meer voor hebben , boven de 3000 euro.  Die 1600 euro is de auto beslist wel waard , er is ook nog onderhandelingsruimte !

Het gaat om een GSA Club Break C- Matic die niet veel km heeft en af gezien van de bodemplaten voor er goed uitziet. Dat ie een tijd stil gestaan heeft maakt niks uit voor de prijs.

Je kunt er ook geen peil op trekken wat een GSA waard is. Er kwam iemand bij mij om 2 voorspatborden en gaat met een GSA en bood gelijk een boel geld ervoor terwijl er geen bodem meer inzit. Wat ik hem uiterraard eerlijk verteld heb Wink

Profiel  

kiwi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 44

Gepost: 25 augustus 2006 04:59 PM
  [ # 19 ]

Hoi

Een mooi Gsa voor weinig bestaat niet.
Heb de mijne al 10 jaar nooit aan gelast roestvrij.
Gsa Pallas C-matic schuifdak 48.000 km als nieuw .

Vanwege de uitzonderlijke staat getaxeerd op 9600 euro moest wel door de comissie van verzekerden daar dit een hoog bedrag is.(anders krijg je bij schade nog niets).

Verkocht word deze nooit want je vind er geen meer terug.

Kiwi

Citroen DS 5 Sport Chic hybride

Citroen Gsa C-matic Pallas 1980 48,000 km

Flyer S Tour high Speed e-bike

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 25 augustus 2006 08:22 PM
  [ # 20 ]

@ kiwi, ik heb al menig onderwerp gelezen hier waar mensen ergens een hele mooie in zeer goede staat verkerende gs/a hebben gekocht. Natuurlijk moet er altijd wel iets aan gebeuren. En dat is niet erg maar ik heb geen zin in een compleet restauratieproject. Dus ik nog steeds stille hoop Smile

My other car is a broomstick.

Profiel  

Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 26 augustus 2006 12:37 AM
  [ # 21 ]

Precies Mathijs, dat zou met wat zoeken ook moeten lukken. Nooit gelast en roestvrij is een subjectief uitgangspunt. Dat is de juiste keuze als je de auto alleen bij gegarandeerd droog weer voor een plezierritje gaat gebruiken. Anders is het zonde. Ik kan de mensen voor wie dat het summum is heel goed begrijpen, maar zelf vind ik een dagelijks te gebruiken goed exemplaar met wat patina (lekker Frans deukje ofzo) veel leuker en interessanter.

Zo heeft onze Ami een voorportier in een afwijkende kleur. Dat wordt door ons hoog gewaardeerd als ludiek, maar, het blijft heel persoonlijk allemaal. “Mooi” is het meeste discutabele begrip denkbaar!

Blijft het feit dat ik voor 700 euro een nette, harde GSA Special (inderdaad, geen bijzondere uitvoering) heb kunnen kopen die nu weliswaar in storing is, maar waar met wat werk niet al teveel op valt af te dingen. Kijk verder, en ik hoop dat je een leuke vindt! Overigens staat er op MP voor 1750 een heel charmante en zo te horen meteen inzetbare Break.

Corrosion sympa!

Profiel  

Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 26 augustus 2006 12:43 AM
  [ # 22 ]

Which is, zo bleek toen ik nog even keek, een GS die alleen te vinden is door ‘citroen gs’ in de matig functionerende zoekmachine in te vullen…

Corrosion sympa!

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 28 augustus 2006 10:07 PM
  [ # 23 ]

Mijn zoektocht is ten einde! Ik deze GSA gekocht. link Staat nog in Belgie en naar verwachting zal deze bolide december of januari in mijn bezit zijn.

Ik ben BLIJ!!  Very Happy  Very Happy  Very Happy  Very Happy  Mr. Green  :cevr

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 29 augustus 2006 12:26 AM
  [ # 24 ]

Kijk, dat is goed nieuws. Van harte gefeliciteerd!!!

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 29 augustus 2006 12:45 AM
  [ # 25 ]

Gefeli! (ik wou toen ik de topictitel zag al bijna op de fiets springen)

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 29 augustus 2006 03:19 AM
  [ # 26 ]
EW schreef:

Gefeli! (ik wou toen ik de topictitel zag al bijna op de fiets springen)

Smile Nog even geduld dus. Als de GSA er staat zal ik je een seintje geven. Kan je haar eens komen bewonderen, mag je eens in een echte auto zitten Razz

@ patje74:

Je hebt helemaal gelijk over het lekkerst lopende blok! Wat een geluid zeg! Ik had geen idee welk geluid er uit zou komen maar dit is helemaal TOP. Heeft best veel weg van een 2cv, zelfs het geluid uit de versnelling, zou het gewoon een ge-upgrade 2cv bak zijn?

De hele uitvoering van de auto is helemaal geweldig, het dashboard, de stoelen, zelfs de wielen zijn mooi! De GSA ziet er overigens helemaal super uit! Zowel van de buitenkant als van de binnenkant.

Het zal echt een auto worden voor toerritjes en vakanties.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 29 augustus 2006 03:29 AM
  [ # 27 ]
mathijs schreef:

Geloof mij, je zal haar nog missen als je in je Xant zit! Ik zou zeggen, gewoon gebruiken die hap, maak van auorijden weer een feest!  Very Happy

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 29 augustus 2006 03:35 AM
  [ # 28 ]
patje74 schreef:
mathijs schreef:

Geloof mij, je zal haar nog missen als je in je Xant zit! Ik zou zeggen, gewoon gebruiken die hap, maak van auorijden weer een feest!  Very Happy

Ik zou niks liever willen maar vind het een beetje zonde. Waarschijnlijk denk ik er straks heel anders over. We zullen zien.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 29 augustus 2006 03:42 AM
  [ # 29 ]
mathijs schreef:

Ik zou niks liever willen maar vind het een beetje zonde. Waarschijnlijk denk ik er straks heel anders over. We zullen zien.

Hij is er voor gemaakt hoor! stilstand is achteruitgang.  Wink

Profiel  

Freek1971
> 400 berichten
RankRankRankRank

- CX break 2500 diesel
- AX 11 E S6
Gepost: 29 augustus 2006 03:46 AM
  [ # 30 ]

Ik sluit me er wel bij aan hoor! Als je het zonde vindt is conserveren de oplossing, en daarna blazen met die wagen!

Ik blijf erbij dat rijden de beste manier is om een auto goed te houden. Bedenkt dat een rijdende auto zichzelf droog blaast! Mijn DS “tweede neus” voer er anderhalf jaar en 80.000 kilometer wel bij, zonder de storingen die je bij stilstaanders treft.  Een lek veercylindertje in combinatie met tijdgebrek was reden hem te verkopen, en ik heb er nog spijt van… Maar goed, dat is off-topic!

On-topic is, dat ik nog nooit een GSA heb gespot, en het leuk zou vinden als het straatbeeld er weer eentje rijker zou zijn! Zeker zo’n mooie…

Corrosion sympa!

Profiel  

2 van de 15
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook