4 van de 37
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

PrutsyLJ zijn BX GTI -> Nieuwe koppeling hangt eronder!
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3107

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 augustus 2006 02:48 AM
  [ # 46 ]

Nou door de gigantische overdruk in het uitlaatsysteem is de Lambdasonde dus overleden (hoogst waarschijnlijk tenminste). Gelukkig staat er op de sloop hier een 405 met hetzelfde blok waar we hopelijk een bruikbare lambdasonde vanaf kunnen plukken.

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 29 augustus 2006 03:20 AM
  [ # 47 ]

Zo, wat een wol Neutral

kwikfit ?  Laughing  Laughing

Ik kan het niet helpen maar van zwart moet ik kwijlen, zoek er nog 1 voor een projectje.. Wink ?

Laughing  Laughing

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 augustus 2006 03:34 AM
  [ # 48 ]
Ijs schreef:

Ik kan het niet helpen maar van zwart moet ik kwijlen, zoek er nog 1 voor een projectje.. Wink ?

Poetsmeeting hier voor de deur ik zorg voor poetsmiddelen maar je mag natuurlijk ook je eigen meuk meenemen Laughing

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 29 augustus 2006 03:41 AM
  [ # 49 ]
PrutsyLJ schreef:

Nou door de gigantische overdruk in het uitlaatsysteem is de Lambdasonde dus overleden (hoogst waarschijnlijk tenminste). Gelukkig staat er op de sloop hier een 405 met hetzelfde blok waar we hopelijk een bruikbare lambdasonde vanaf kunnen plukken.

Sjonge, dat het daar maar bij blijven mag dan. Zit de uitlaatspruitstukpakking er nog wel in dan, dwz heb je redenen om aan te nemen dat de lambdasonde defect is? Valse lucht in de uitlaat voor de lambdasonde kan heel verrassende effecten geven, die eraan doen denken dat de lambdasonde kapot is.

Overigens wel apart om te zien dat een BX kan muteren tot BX-met-staart. Wie durft er nu nog te zeggen dat de evolutie-theorie onzin is?

Ich bin ein Breaker

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 29 augustus 2006 01:16 PM
  [ # 50 ]

Ik ben het met Ijs eens… een zwarte GTI,  ik wou dat ik er 1 had… Cool

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 augustus 2006 04:29 PM
  [ # 51 ]
karel schreef:

Zit de uitlaatspruitstukpakking er nog wel in dan, dwz heb je redenen om aan te nemen dat de lambdasonde defect is?

Die zit er nog wel in. De BX maakt een heel beschaafd normaal geluid, alleen wel iets sportiever door de lege einddemper Very Happy . Verder sist hij daar ook niet of zo. Auto houd gewoon heel vaak in en gaat schokken. Motormanagementlampje brand ook continu. Als je hem hoog in toeren houd dan gaat het wel. Maar goed van de week gewoon een andere lambasonde er in en dan zien we wel.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 augustus 2006 04:39 PM
  [ # 52 ]
PrutsyLJ schreef:
karel schreef:

Zit de uitlaatspruitstukpakking er nog wel in dan, dwz heb je redenen om aan te nemen dat de lambdasonde defect is?

Die zit er nog wel in. De BX maakt een heel beschaafd normaal geluid, alleen wel iets sportiever door de lege einddemper Very Happy . Verder sist hij daar ook niet of zo. Auto houd gewoon heel vaak in en gaat schokken. Motormanagementlampje brand ook continu. Als je hem hoog in toeren houd dan gaat het wel. Maar goed van de week gewoon een andere lambasonde er in en dan zien we wel.

Je kan meten of de sonde in bedrijf een goede spanning aflevert. Deze moet in aangesloten toestand tussen de 0.2 en 0.8V pendelen. Je kan dit meten op de 2 dunne signaaldraden van de lambdasonde. De 2 dikke draden zijn voor de verwarming van de sonde.

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 augustus 2006 05:02 PM
  [ # 53 ]
mpostma schreef:

Je kan meten of de sonde in bedrijf een goede spanning aflevert. Deze moet in aangesloten toestand tussen de 0.2 en 0.8V pendelen. Je kan dit meten op de 2 dunne signaaldraden van de lambdasonde. De 2 dikke draden zijn voor de verwarming van de sonde.

Gaan we eens proberen van de week, als het weer tenminste een keer meezit Rolling Eyes

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 29 augustus 2006 05:14 PM
  [ # 54 ]
PrutsyLJ schreef:
mpostma schreef:

Gaan we eens proberen van de week, als het weer tenminste een keer meezit Rolling Eyes

Hier schijnt de zon .. Shocked

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 29 augustus 2006 07:12 PM
  [ # 55 ]
Simpele Ziel schreef:

ja, en daar hebben jullie een heeel tijd de kans toe gehad, en nu is ie lekker van prutsy!

overigens zit die glaswol ook in dempers van citroën hoor, en zeker niet alleen in bosal

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

PrutsyLJ
> 3000 berichten

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 29 augustus 2006 07:18 PM
  [ # 56 ]
hel1 schreef:
Simpele Ziel schreef:

ja, en daar hebben jullie een heeel tijd de kans toe gehad, en nu is ie lekker van prutsy!

Uhuh Very Happy . En wat een bak is het toch, geweldig gewoon Cool

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 29 augustus 2006 07:21 PM
  [ # 57 ]

Hel1, zeg eerlijk,  wat heb je liever, een GTI 16v of een gti 8? daarom dus Wink

Maar bedenk me net dat ik al een zwarte GTI heb…(Met dank aan Ijs, fijn hoor zo’n korte termijn geheugen)

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 29 augustus 2006 07:26 PM
  [ # 58 ]
Simpele Ziel schreef:

Hel1, zeg eerlijk,  wat heb je liever, een GTI 16v of een gti 8? daarom dus Wink

Maar bedenk me net dat ik al een zwarte GTI heb…(Met dank aan Ijs, fijn hoor zo’n korte termijn geheugen)

hahaha ja dat is simpel, doe maar veel kleppen dan als het om GTI gaat.
ik vind zelf die zwarte ook nog steeds mooi, maar een 16v is inderdaad een ander verhaal. (en een digit ook Razz )

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 29 augustus 2006 07:39 PM
  [ # 59 ]
hel1 schreef:
Simpele Ziel schreef:

Laughing  Laughing

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 augustus 2006 10:20 PM
  [ # 60 ]
Simpele Ziel schreef:

:schater

idd zwart staat heel goed op een BX GTi.
zeker omdat er ook vrij veel zwarte delen op een GTi zitten, dan is die tenmiste helemaal zwart Smile
Rood is natuurlijk ook erg mooi Cool

grote nadeel van een zwarte BX je blijft poetsen Evil or Very Mad
dat is bij zwarte auto’s in het algemeen wel zo, maar ik heb het idee dat bij nieuwe auto met metallic lak het misschien toch iets minder is.

hmm nieuwe lamba, dat kost weer paar centen toch?

Profiel  

4 van de 37
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook