Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Vandaag zal het forum een aantal uur down zijn voor een harde schijf wissel. We hebben een aantal van de problemen van de laatste tijd getraceerd naar een periodieke fout op een van de schijven, en de boosdoener wordt vandaag of uiterlijk morgen gewisseld.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Re: Forum downtime -> HDD wissel
veel succes, hopenlijk zijn de problemen dan opgelost.
voor de cafegangers
ons cafe is open
succes met de werken, hoop dat het vlot gaat
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Succes!!!
voge schreef:Succes!!!
Idd Succes. Wanneer gaat ie plat?
Wordt morgenochtend als ik het nu bekijk.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
mooi, dan zit ik in de auto… naar limburg..
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Nou…het forum is nog steeds erg traaaaaaag
Dus het heeft geen meter geholpen.
Bram schreef:Dus het heeft geen meter geholpen.
Is die conclusie niet wat erg snel?? Nu werkt ‘t prima namelijk! Waarschijnlijk is ‘t voor S-P ook allemaal nog uitproberen hoe dit gaat werken..
Succes ermee!!
voge schreef:Bram schreef:Dus het heeft geen meter geholpen.
Is die conclusie niet wat erg snel?? Nu werkt ‘t prima namelijk! Waarschijnlijk is ‘t voor S-P ook allemaal nog uitproberen hoe dit gaat werken..
Succes ermee!!
Was/is het eigenlijk uberhaupt wel nodig om een stand alone server te installeren als je erachter komt dat de problemen worden veroorzaakt door een disk?
Hij gaat nu wel weer OK trouwens. Ik hoop dat het zo helpt.
Nou Voge….het duurde een eeuwigheid bij mij om een andere pagina voor mijn neus te krijgen.
En op andere sites gaat het prima bij mij…ik zit gewoon op de kabel bij Chello.
Re: Forum downtime -> HDD wissel
sans-pareil schreef:We hebben een aantal van de problemen van de laatste tijd getraceerd naar een periodieke fout op een van de schijven, en de boosdoener wordt vandaag of uiterlijk morgen gewisseld.
Een aantal problemen, niet allemaal dus En volgens sans-pareil lag het vooral aan de raw cpu power die het forum vreet. Met een enkele disk wissel is dat niet opgelost. Ik heb em al eens geadviseerd naar een andere db of query structuur te kijken, maar ik gok dat een nieuwe dual machine ook al veel dingen oplost ( al schaalt MySQL niet echt lekker mee op meerdere processoren ).
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
We zijn er nog niet helemaal uit nee, maar met overzetten van het forum gaan we zeker even kijken of we een andere db query structuur kunnen gaan gebruiken… Er wordt aan gewerkt… hardware wordt ingevlogen e.d.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
bets een fijn idee dat er op dit moment een boeing 737-200 freightliner ergens boven de atlantic met 990 km/h deze kant op komt met onze 2 cpu’s aan boord. [smilie=336.gif]
Zou hij na montage van die cpu’s dan wel starten?