3 van de 15
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

Mathijs’ GSA 1129 VERKOCHT
mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 29 augustus 2006 03:59 AM
  [ # 31 ]

Zit wat in. Vooruitgang is beter Razz Ik had vanavond een verjaardag van een vriendin en heb de foto’s laten zien aan haar, natuurlijk was idereen nieuwsgierig wat daar op stond en zo gingen de foto’s de kamer door. Wat me opviel is dat de oudere mensen die er zaten iets hadden van oja die auto met de vering en dat de meeste jongere mensen de auto helemaal niet kennen. Wat een cultuur barbaren! Confused

My other car is a broomstick.

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 29 augustus 2006 04:05 AM
  [ # 32 ]
Freek1971 schreef:

Ik sluit me er wel bij aan hoor! Als je het zonde vindt is conserveren de oplossing, en daarna blazen met die wagen!

Ik blijf erbij dat rijden de beste manier is om een auto goed te houden. Bedenkt dat een rijdende auto zichzelf droog blaast! Mijn DS “tweede neus” voer er anderhalf jaar en 80.000 kilometer wel bij, zonder de storingen die je bij stilstaanders treft.  Een lek veercylindertje in combinatie met tijdgebrek was reden hem te verkopen, en ik heb er nog spijt van… Maar goed, dat is off-topic!

On-topic is, dat ik nog nooit een GSA heb gespot, en het leuk zou vinden als het straatbeeld er weer eentje rijker zou zijn! Zeker zo’n mooie…

Rijden gaat ie absoluut! Vocht is ook niet zozeer het probleem, de pekel wel naar mijn idee. Maar dat is ook weer een kwestie van goed onderhouden en regelmatig behandelen tegen roest.

Het straatbeeld is inderdaad heel erg GS/A loos. Toevallig dat ik er een zag staan in eindhoven en dat ik heeeeeel af en toe een break zie rijden in Hengelo. Wel geteld in de laatste 5 jaar 3 stuks gespot.

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 29 augustus 2006 05:59 AM
  [ # 33 ]

gefeliciteerd

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 29 augustus 2006 11:48 AM
  [ # 34 ]

Van harte gefeliciteerd met je aankoop. Die GSA ziet er goed uit hoor. We zien de foto’s graag tegemoet als je haar in je bezit hebt!
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Bassman
> 1100 berichten
Totaal aantal Berichten: 1170

Gepost: 29 augustus 2006 12:41 PM
  [ # 35 ]

Gefeliciteerd met die prachtige GSA, Mathijs.
Nostalgische gevoelens overspoelen mij Laughing . Een witte GSA Spécial was mijn 2e Citroën en mijn eerste splinternieuwe auto. Wees er trots en zuinig op!  Cool

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 06 december 2006 02:36 AM
  [ # 36 ]

Ik ben alvast op zoek naar een stalling voor mijn toekomstige Razz Ik kan alleen niet veel in de buurt vinden hier. Als er al iets is dan kost het ongeveer 55 euro per maand. Is dat een redelijke prijs? Misschien heeft iemand hier wel een adres???

Profiel  

citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4303

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 06 december 2006 10:05 AM
  [ # 37 ]
mathijs schreef:

Ik ben alvast op zoek naar een stalling voor mijn toekomstige Razz Ik kan alleen niet veel in de buurt vinden hier. Als er al iets is dan kost het ongeveer 55 euro per maand. Is dat een redelijke prijs? Misschien heeft iemand hier wel een adres???

55 euro vind ik redelijk duur , maar als er niets anders te krijgen is , moet je wel denk ik als je de GSA netjes houden wil.

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 06 december 2006 08:15 PM
  [ # 38 ]

Dat bedrag is gebaseerd op 4 wintermaanden en is een elektronisch beveiligde auto, motor, caravan stalling. Een garagebox huren kan ook. Dat kost 45 euro per maand. Het nadeel daarvan is dat je er meteen een jaar aan vast zit. Nog een nadeel is dat die boxen niet beveiligd zijn en vaak zo vochtig zijn dat je de auto net zo goed buiten kan laten staan bij wijze van spreken.

Even over tobben dus.

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1745

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 06 december 2006 11:08 PM
  [ # 39 ]

Mooie GSA voor weinig geld! Gefeliciteerd! Toen ik hem zag wilde ik ook ineens weer een GSA haha. Vanaf december 1993 tot december 1999 heb ik 2 rouge delage GSA special breaks gehad met hetzelfde interieur. Heerlijk rijdende auto.

ff on-topic: Ik heb met de eerste 66.000 km gereden van december 1993 tot maart 1998 en zomer en winter (door de pekel) door gereden. Toen wastie wel slecht. Nu zou ik dat niet meer doen, maar toen waren ze ook niet zo zeldzaam. Sindsdien zijn er gigantisch veel exemplaren naar de sloop gegaan en die kant gaat de BX nu ook op…..

Ik zou hem goed conserveren (daar zijn de meningen trouwens ook over verdeeld) en dan gewoon zomer en winter rijden, alleen niet met pekel(resten) en droog stallen. Dan gaat hij jarenlang mee. Dat doe ik ook met mijn CX GTi.

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 02 januari 2007 05:11 PM
  [ # 40 ]
ernst23 schreef:

Ik zou hem goed conserveren (daar zijn de meningen trouwens ook over verdeeld) en dan gewoon zomer en winter rijden, alleen niet met pekel(resten) en droog stallen. Dan gaat hij jarenlang mee. Dat doe ik ook met mijn CX GTi.

Dat is inderdaad mijn bedoeling. Goed conserveren en gewoon mooie ritjes maken. Ik ga haar alleen niet gebruiken voor woon-werk verkeer. Daar is de afstand te kort voor (ongeveer 10 km) Daar is de Xantia voor.

Als het allemaal meezit haal ik de GSA deze maand op.
Ik heb bij de RDW nog even voor de zekerheid nagevraagd of het geen probleem is of ik de auto van Roosendaal naar hier rijd op een eendagskenteken. Dat is inderdaad geen probleem. “Meneer, om mijn part rijd u het hele land ermee door” was het antwoord toen ik de vraag stelde.

Het scheelt trouwens ook dat ik de auto niet door de RDW laat keuren in wachttijd. Ik kon er morgen al terecht! Daar had ik dan weer geen rekening mee gehouden. Nu is het alleen nog even afwachten wanneer de huidige eigenaar tijd heeft om de overdracht te doen.

Spannend wordt het nu wel hoor. Ik heb nu een paar maand alleen maar kunnen genieten van de foto’s. Eindelijk komt de lang gekoesterde droom dan eindelijk uit Very Happy

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 04 januari 2007 10:50 PM
  [ # 41 ]

De 11e dus!!!

Ik heb geen afspraak gemaakt bij de RDW omdat ze zo nodig een nieuwjaarsreceptie hielden. Ik kan er ook langs zonder afspraak. In dit geval ga ik er langs in Roosendaal omdat het wel een te groot risico is om zonder afspraak naar Enschede te rijden. Ze keuren van 8.30 tot 12.00. Volhens mijn planning kom ik om 11 uur aan in Almelo bij de RDW en de auto staat al in Roosendaal, daar heb ik dus de meeste kans va slagen.

Spannend, spannend!!  Very Happy

Profiel  

Quo
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 604

- CX 25 GTi
- GS/GSA X1
Gepost: 07 januari 2007 03:17 AM
  [ # 42 ]

Spannend hoor !  Very Happy Very Happy . De GSA ziet er werkelijk waar schitterend uit !

Ik hoop dat je er veel plezier mee krijgt, en fijne kilometers toegewenst.

CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984

Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D,  AX 10 E, AX 11 RE

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5008

Gepost: 07 januari 2007 12:21 PM
  [ # 43 ]

schrijft in zijn agenda dat hij binnekort in de stad een mooie auto kan zien

Profiel  

Chinco
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 746

Gepost: 07 januari 2007 09:12 PM
  [ # 44 ]

Ik stal mijn spul in Markelo bij een boer.  140 euro per jaar… PB me maar als je het adres wilt.

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 11 januari 2007 07:07 PM
  [ # 45 ]

Zo, ze is gearriveerd en ik ben BLIJ!!! dance Mr. Green  Very Happy

Ik heb het hele stuk van Roosendaal naar Enschede gereden. Ik kan je een ding vertellen: zo hoort een auto te rijden. Het geluid, het confort, de bediening alles klopt gewoon. Vooral het geluid.

De reis is dus zeer voorspoedig verlopen. Totaal geen rare dingen gehad. Onderweg even moeite met starten na een tankbeurt maar ik had de beschrijving niet gelezen. Daarin staat dat je iets gas bij moet geven met warme motor in plaats van geen gas bijgeven wat ik wel deed. Maar verder ging alles perfect.

Nu nog wachten op het kenteken Sad

Profiel  

3 van de 15
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook