Lange vakantie geweest he
ik gaat even Pb-en
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mpostma schreef:@Patrick. Ik heb nog 2 zitplekken vrij (1 plek gereserveerd voor campingstuff). Je kan dus meerijden als je wilt. Ik blijf zeker 1 nacht over, misschien 2. Want in het laatste geval kan ik zondag overdag weer terugrijden.
@Simpele Ziel. Wat dacht je van een camping? Er zijn meerderen die op de camping willen overnachten. Camping Bois du Boulogne aan de over van de Seine. Maar je kan bijv. ook een Ibis hotel boeken in Parijs. Die hebben ook wel een aangename prijs/kwaliteitsverhouding mits je een 2 persoonskamer boekt.
lijkt me een gezellige camping ,het is trouwens wel net zo gezellig om met elkaar de dezelfde camping te nemen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:
lijkt me een gezellige camping ,het is trouwens wel net zo gezellig om met elkaar de dezelfde camping te nemen
Precies. Moeten we nog wel weten wie er op de camping willen staan. Misschien een idee om dit in het lijstje van Patje mee te nemen?
mpostma schreef:xm'metje schreef:
Precies. Moeten we nog wel weten wie er op de camping willen staan. Misschien een idee om dit in het lijstje van Patje mee te nemen?
dit was eerder gepost
Campinglijst
Patje74 > Patrick
2cv > Elmer (gaat met Patje74 mee, dus heeft geen keus )
citroenc2 > waarom ook niet
Bossie > Jan & Hester
xm’metje > Roy & Mariska
mpostma > Marten
Trouwens… nog iets. Welke camping: Bois du Boulogne bijv?
maar dit kan je inderdaad direct in het lijstje meenemen om verwarring te voorkomen!
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
kleine correctie, ik ga niet op de camping slapen nu ik niet in de HY kan. Om gezondheidsredenen is het voor mij niet geweldig om in een tent te slapen.
patje74 schreef:kleine correctie, ik ga niet op de camping slapen nu ik niet in de HY kan. Om gezondheidsredenen is het voor mij niet geweldig om in een tent te slapen.
Jammer, maar begrijpelijk.
Misschien heb je nog wel zin om mee te BBQ-en ‘s-avonds? Die BBQ wil ik trouwens wel meenemen.
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Simpele Ziel schreef:Lange vakantie geweest he
ik gaat even Pb-en
Geen PB ontvangen, maar ik vertrek vanuit Friesland ja.
Had trouwens aan patje74 doorgegeven 1 plek beschikbaar, moet zijn 3.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Niet?
mm toch maar eens zoeken waar die gebleven is.
Maar als Hogervp toch voor 2 dagen gaat dat even over.
Blijft alleen nog over Goofblikscha en PBO,
Diegene voor wie ik het minste in de route lig (Eindhoven)
Dus vrijwilligers?
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Als ik in ‘de’ colonne meerijd, weet ik niet waar we langs gaan… Of je moet zorgen dat je langs de route staat
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Vooralsnog ligt de route via Breda in de planning. Is ook afhankelijk of er eerder al in colonne wordt gereden en waar die langs gaat.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ik wacht het lijstje van Patrick wel even af. Ik heb al een aanbod gekregen om mee te rijden.
Wat mij betreft vullen we de auto’s optimaal, tenslotte zijn Citroën rijders de schoonste automobilisten en het meest mileubewust.
Dus allemaal met een LPG auto?
Overigens ga ik voor de kampeeroptie tenzij de weerberichten niet aantrekkelijk zijn.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:
Patrick
Mag een BX 14RE met econometer ook?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:hogervp schreef:
Patrick
Mag een BX 14RE met econometer ook?
tuurlijk waarom niet als het door gaat kom ik met de benzine zuiper
Als iedereen met een LPG’er komt ga ik express met de GTI…
Stelletje gekke milieu freaks
Ex BX 16v, Ex AX GTI
hogervp schreef:Wat mij betreft vullen we de auto’s optimaal, tenslotte zijn Citroën rijders de schoonste automobilisten en het meest mileubewust.
Als iedereen meewerkt kom ik met een goedgevulde, lichte, weinig CO2 uitstotende en zuinige BX diesel. Is dat ook goed