Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Deze staat altijd in Roermond bij mij om de hoek
kik op het plaatje voor een grotere.
Deze staat gewoon ergens in Roermond, maar het fotootje is meegelift
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Vandaag een dagje in zeeuws-vlaanderen rondgereden voor m’n werk…
Eerst kwam ik in Hulst deze Biarritz tegen, met dichtgeplakt origineel open dak… de barbaar! even de afvoerslangen doorblazen en ‘t lekt niet meer:
Mooie bekleding hebben die biarritzen trouwens, leuker dan die van een chic!
Edit: ik zie net op de foto dat bij het dak eerder een extra randje om het rubber is geplakt dan dat ‘t is dichtgeplakt
En dan rijd je vervolgens door Westdorpe, en kom je in 1 straat 3 BXen tegen! een 14 TGE, nog een 14 en… een 19 TD, maar met die leuke gti-velg-wieldoppen:
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Biarritz/Millesime/Chic hebben hetzelfde interieur.
in de Biarritz is ook nog dat interieur geleverd met wat groen in(niet ourane), denk dat je dat bedoelt.
maar normaal dus gewoon effen zwart…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Er rijden nog wat bxjes rond in zeeuwsvlaanderen hoor
Toevallig niet in het westen van zeeuwsvlaanderen geweest harm??
Vandaag nog een 16 tri met gt vleugel en gti wieldopjes gezien in terneuzen, en een tzd turbo berline, beiden wit.
Toevallig niet in het westen van zeeuwsvlaanderen geweest harm??
Vorige week al, en ja, ik ben langs de rotonde in Schoondijke gereden waar ik je 16v zag staan. Ik was er al op voorbereid
Ik zet het maar even in BX neer, ik wil jullie toch even attenderen op die schitterend mooie BX tzd-turbo in Heerenveen : http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/citroen/47771793.html?return=eJwlitsKgzAQBf9FiI/GXKRNghT7J2kVlKS6mAVTS/+9q305zAzHW2E/k61dsqKRtkiDX5+jGxHBch4WGObq5deAEL3HVM2R/y8VjHDLsRVln1pcmOoEU/dI05mT5JHqE5Fwn+DAfFatlTrsTaavpjEXsrCRPTKTjaxx76ksaaIkS2hF4b4/zOYyLA==&df=1&fta;=#photo
Heb de man gesproken en hij wil hem aan een liefhebber wel verkopen voor 1500 euro.
Helaas had ik dat geld niet voorhanden…maar het is wel een unieke BX, met nog goed werkende airco en ABS….alleen heb je nu even niks aan die Airco met al die regen.
Wel heb ik hem geattendeerd op dit forum en beloofd er hier even een melding van te maken.
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Een bordeaux rode berline:
Bram schreef:Ik zet het maar even in BX neer, ik wil jullie toch even attenderen op die schitterend mooie BX tzd-turbo in Heerenveen : http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/citroen/47771793.html?return=eJwlitsKgzAQBf9FiI/GXKRNghT7J2kVlKS6mAVTS/+9q305zAzHW2E/k61dsqKRtkiDX5+jGxHBch4WGObq5deAEL3HVM2R/y8VjHDLsRVln1pcmOoEU/dI05mT5JHqE5Fwn+DAfFatlTrsTaavpjEXsrCRPTKTjaxx76ksaaIkS2hF4b4/zOYyLA==&df=1&fta;=#photo
Heb de man gesproken en hij wil hem aan een liefhebber wel verkopen voor 1500 euro.
Helaas had ik dat geld niet voorhanden…maar het is wel een unieke BX, met nog goed werkende airco en ABS….alleen heb je nu even niks aan die Airco met al die regen.Wel heb ik hem geattendeerd op dit forum en beloofd er hier even een melding van te maken.
Hee Bram was je in Heerenveen, had je mijn twee BX-en niet ff kunnen spotten op het Turfschip???
gr. Emiel
CitroenAZU schreef:Een bordeaux rode berline:
Dat is een zéér vroege type 2. Die zie je zelden meer.
Vandaag in Almere 2 BX’en gespot.
Vanochtend in de regen een grijze 14 TE Palais, terwijl de meeste toch blauw waren.
Nog geen uur later zag ik wéér een BX rijden in Almere…. wéér een Palais
Kenteken was XX-15-VG.
Zo zie je nooit Palais’ rijden en zo 2 op een dag.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
BX19trs schreef:[Hee Bram was je in Heerenveen, had je mijn twee BX-en niet ff kunnen spotten op het Turfschip???
gr. Emiel
Eh NEE….ik heb hier zo’n ding die (ik meen) Alexander Bell heeft uitgevonden (kan ook Edison zijn geweest ops: )....en daar kun je in praten.
Gisteren in de Algerastraat te schiedam zien rijden:
Rode BX 16v met morrette lichten en aftermarket LM velgen.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Bij mijn dealer was ik vandaag ff door zijn “tuin"aan het wandelen.
er stonden verschillende BX-en.ik zag er zelfs 1 staan met dubbele ronde koplampen in de licht unit.
zo ongeveer
indien er intresse is zal ik er eens een foto maken.
nee niet die,
je hebt 1 licht unit waarin 2 koplampen zitten en daar zit nog een glas overheen.
dus eigenlijk dit
effect
maar dan wel allebei even groot
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Weer een bordeaux rode berline:
Totaal aantal Berichten: 146
- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Groetjes,
Michel
AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi