6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

Vakantie per Dyane (update/foto’s op p5)
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 27 augustus 2006 02:58 AM
  [ # 76 ]

Klein detailletje, dat heet linkse schroefdraad Wink Maar ik zou er net zo goed in tuinen.

Maar met een bankschroef, een ijzerzaag en een bosje reservebougies zou je een noodreparatie uit kunnen voeren waardoor je de bougie weer in je blok gedraaid krijgt en weer verder kan rijden.

Bougie beetje platdrukken op de schroefdraad in de bankschroef, gleufje in de lengte van de schroefdraad zagen op het dikste deel van de bougie (die is dan inmiddels ovaal) en dan er in draaien. Goed vast draaien en hopen dat het dicht zit. Echter, de bougie wil bij het plat drukken in de bankschroef nog wel eens knappen, dus daarom heb je dat bosje reservebougies nodig.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 27 augustus 2006 03:04 AM
  [ # 77 ]

Ik had:

a. geen bankschroef bij me.
b. geen bougiesleutel bij me.

Rolling Eyes

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 27 augustus 2006 03:15 AM
  [ # 78 ]

Dat van die bankschroef kan ik geheel begrijpen, maar wellicht is het een tip als je eens met hetzelfde euvel in de buurt van een garage strandt waar ze net geen geschikte helicoils hebben ofzo.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 30 augustus 2006 05:51 PM
  [ # 79 ]
XBXG schreef:
voge schreef:

Gefeliciteerd met je (bijna) behouden vaart!

Het is echt een fantastische vakantie geweest Exclamation

Daarna werd de vakantie alleen nog maar beter. Dakje open, rustig tourend over plattelandsweggetjes in Zuid-Frankrijk, zwaaiend naar mensen en genietend van het land.  Wink

Ik lees net dit draadje Wouter. Mooi verhaal ook weer. Jij en Patje74 trekken wel de aandacht zo met de Dépannage foto’s Wink . Maar je hebt de juiste keuze gemaakt om met de Dyane te gaan toeren. Ik heb een keer een weekend door de Ardennen getrokken met een 2CV en ik heb nog nooi zo genoten van een autorit. Helemaal top gewoon, en zeker als je in het thuisland rondtuft.
  Klik voor foto;s
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook