verklaar die foto dan eens Wouter?
ik snap best dat ie nooit zo geleverd is, maar waarom dan wel op de foto?
Is het wel een digit op de foto? Of was de striping een optie? of of of?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Gris perle, zoals een deel van het plaatwerk van jouw duitse Digit? (AUR-nogwat)?
en beste SZ.. je ziet duidelijk de spiegeling van de grond in de onderzijde van het portier, precies waar normaal die buiging zit. Het is gewoon een trukage foto. niets meer, niets minder. gewoon een Gris Renard BX Digit die ze zodanig hebben gefotografeerd dat het lijkt alsof ie er HEEL anders uitziet. Kijk ook maar op het linker voorscherm, daar is ook duidelijk een verkleuring te zien door invloed van lichtinval.
deur63 schreef:Gris perle, zoals een deel van het plaatwerk van jouw duitse Digit? (AUR-nogwat)?
en beste SZ.. je ziet duidelijk de spiegeling van de grond in de onderzijde van het portier, precies waar normaal die buiging zit. Het is gewoon een trukage foto. niets meer, niets minder. gewoon een Gris Renard BX Digit die ze zodanig hebben gefotografeerd dat het lijkt alsof ie er HEEL anders uitziet. Kijk ook maar op het linker voorscherm, daar is ook duidelijk een verkleuring te zien door invloed van lichtinval.
Uh, ik snap echt niet waar jullie het over hebben….
Op die foto’s staan gewoon een BX 19 Digit in de kleur Gris Renard, precies zoeen als Hel1 heeft. Hoe jullie op die spiegeling komen zie ik niet zo….
Simpele Ziel schreef:
Yep, das mijn Duitse Digit, die rustig in mijn stalling slaapt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Ik zie als weerspiegeling alleen een oranje gloed.
Maar als ik de foto anders bekijk zou het een weerspiegling van een zwarte vloer kunnen zijn…
Al lijkt het me dat die er op de 1 of andere manier er toch anders uit zou zien..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Tis gewoon een slecht genomen foto PUNT
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
In mijn ogen is die onderkant echt zwart. Dus dat er een BX is/was met een zwarte onderkant. Wellicht is de foto een foto van het prototype en dat in de latere productiemodellen de zwarte onderkant weggevallen is ?
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:In mijn ogen is die onderkant echt zwart. Dus dat er een BX is/was met een zwarte onderkant. Wellicht is de foto een foto van het prototype en dat in de latere productiemodellen de zwarte onderkant weggevallen is ?
Uh, LE, hoe duidelijk moet ik zijn dat dit een egaal grijze BX is?
Als er iemand de Digit kent, ben ik het wel.
De enige tweekleurige BX die er ooit zo uit heeft gezien, is de BX Leader, maar die heeft hier niets mee te maken.
Zullen we het nu weer hebben over de BX van Hel1…?
Ami 8 Club (1970)
Ik kijk puur en alleen naar deze . Wellicht is het een prototype met een zwarte onderkant maar dat de productiemodellen modellen dat niet hebben. Maar dat is puur speculatie. In mijn ogen is de onderkant van de BX op genoemde foto gewoon zwart.
Lelijke Eend schreef:Ik kijk puur en alleen naar deze . Wellicht is het een prototype met een zwarte onderkant maar dat de productiemodellen modellen dat niet hebben. Maar dat is puur speculatie. In mijn ogen is de onderkant van de BX op genoemde foto gewoon zwart.
Er is nooit een proto geweest van de Digit.
En ik ga niet herhalen wat ik zojuist 1 post eerder heb verteld.
Nu duidelijk?
Ami 8 Club (1970)
Dan snap ik er ook geen bal van.
Lelijke Eend schreef:Dan snap ik er ook geen bal van.
Laatste keer en dan hou ik erover op….
De foto die jij bedoelt is van een slechte kwaliteit. De weerspiegeling erop lijkt alsof de auto een two-tone beschildering heeft. Dit is niet waar, want de Digit is enkel geleverd in lichtblauw, zilvergrijs en blauwgrijs. Punt.
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
net mijn eigen gris renard digit onder station sloterdijk gezien precies zoals die op die foto., onderkant bijna zwart, is dus een kwestie van belichting, om precies te zijn ongeveer 40 graden zijkant.
XBXG schreef:Lelijke Eend schreef:Dan snap ik er ook geen bal van.
De foto die jij bedoelt is van een slechte kwaliteit. De weerspiegeling erop lijkt alsof de auto een two-tone beschildering heeft. Dit is niet waar, want de Digit is enkel geleverd in lichtblauw, zilvergrijs en blauwgrijs. Punt.
De overtreffende trap van eigenwijs is nu eenmaal “elmer”.
mpostma schreef:XBXG schreef:Lelijke Eend schreef:Dan snap ik er ook geen bal van.
De overtreffende trap van eigenwijs is nu eenmaal “elmer”.
Sorry mensen, ik vind oprecht dat jullie ernaast zitten. Ik ben het in dit geval met LE eens dat de door hem aangewezen reclamefoto een two-tone BX Digit toont.
Als het alleen maar schaduw zou zijn zou het stukje net onder de stootrand vlak boven de vouw van het spatbord NOOIT zwart/donker kunnen zijn en daarboven een duidelijk afgetekend streepje lichtblauw. Dat moet dan ook gewoon allemaal lichtblauw zijn, of donker, en dat is het dus niet.
Waarschijnlijk dan een product van een iets te enthousiast reclamebureau? De door LE aangeduide foto TOONT gewoon een two-tone BX, zoveel is me wel duidelijk. Op de lichtblauwe kleur zou nooit de ondergrond zo kunnen weerspiegelen als op deze foto, hoe je ‘m ook uitlicht of fotografeert.
Maar op welke BX-uitvoeringen was die two-tone dan wel mogelijk? Ik heb wel eens een heel afzichtelijk lichtgroen metalicerigs twotonigs gezien, en verder eigenlijk maar heel spaarzaam. De laatste jaren al helemaal niet, ze zijn onderhand al wel uitgestorven denk ik.
Ich bin ein Breaker