zandvoorta schreef:Aangezien het een gezamelijk project betreft van henk en mij ga ik me er ook even lekker mee bemoeien
Dit is’m dus die we op het oog hebben.
Lavendelblauw. Weet iemand of dit een orginele kleur is? Lijkt mij niet namelijk.
Mocht iemand anders nog een leuke eendje voor erbij te koop hebben horen wij het graag, moet een leuke hobby eendje zijn, niet perfect, mag werk aanzitten. Liefst niet te roestig. Gewoon om een hoop lol te hebben met sleutelen en in het weekend af en toe even te waggelen
Nu wilde ik jou er niet direkt bij betrekken omdat ik niet wilde dat je misschien van alles over je heen kreeg maar nu doe je het zelf….
Idd, het wordt een project van A&H en daar is niks mis mee.
Kunnen we ook een beetje meer aan het opknappen besteden….
Lekker samen of appart waggelen in ons eendje… :fijnsturen
Groet
Henk
doe maar een gele, lekker zeldzaam, hoewel een GRIJZE ook errug mooi is….
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Die blauwe, die’s leuk!!!
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:Die blauwe, die’s leuk!!!
Helemaal mee eens…. :42
Groet
Henk
- BX 14E
- C1 C1 Selection
:jump hebbe hebbe hebbe
Nissan X-Trail ‘17
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef::jump hebbe hebbe hebbe
onderkant van de deur al bekeken
Groet
Henk
Re: 2CV6
M&M schreef:henkpit schreef:zandvoorta schreef::jump hebbe hebbe hebbe
onderkant van de deur al bekeken
In die prijsklasse zal er altijd wel wat te doen zijn ... trouwens op een foto is het altijd slecht te zien
2CV6, perfect chassis, APK tot 07-2005
Chassis is belangrijker
Suc6 met zoeken A&H
Daar heb jij weer gelijk in Menno, alleen viel het mij wel op dat de onderkant van de voorste deur een stuk naar buiten steekt en overal een soort klinknagel motief te zien is aan de onderzijde van beide deuren en dat is normaal niet het geval.
Groet
Henk
Hallo Henk en André.....is dit niks voor jullie ?
Aangeboden: 2CV Charleston
Prijs: € 700,00
Beschrijving: 2CV Charleston, apk net verlopen
Gaat weg omdat ik er geen tijd meer voor heb en geld voor over heb om hem bij te houden, op teknappen
Bouwjaar: 1984Chassis is goed, carrosserie heeft roest achter boven de spatborden en onder en om de voorruit. Ventilatieklep is wel goed. Motorishe in orde. Bodem heeft 2 kleine gaatjes (hier is hij vorig jaar gewoon mee door de apk gekomen). Verder is er de laatste 2 jaar het één en ander vervangen o.a.; nieuwe accu, nieuwe achterspatborden, remschijf en blokken , startmotor en het koppelhuis.
Ik denk dat deze prijzen meer in aanmerking komen ?
Ja Bram, ik vind persoonlijk deze prijs aantrekkelijker want je moet toch meestal wel rekenen op hogere uitgaven van materiaal en onderdelen dan je eigenlijk gerekend had.
En het is ook niet de bedoeling om er een enorm hoog berdag voor uit te geven want het is bedoeld als hobby.
Groet
Henk
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Wel graag zo’n jaren tachtig kleurtje, fel groen of blauw of rood
Nissan X-Trail ‘17
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Geel, da’s nou net niet mooi
Heb je zelf al een gevonden menno?
Gewoon je viendin even ombabbelen, clio is zo saaaaaaiiiiiiiiii
Nissan X-Trail ‘17
Re: 2CV
M&M schreef:
Ik vind zwart een prachtige kleur voor een 2CV
of een ribbelkapeendje
Groet Menno.
Zwart heeft we iets maar ik zie persoonlijk liever een vrolijk kleurtje….
Een ribbelkap eend, ja dat is pas een echte eend maar daar vindt je maar weinig meer van en mocht je er een vinden, dan is het kassa. :hunk
Groet
Henk
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Leuke clio
Maar dat zwart eendje….
hebbe hebbe hebbe…..
Nissan X-Trail ‘17
Probeer er eerst maar eens een te spotten, das al moeilijk genoeg
Schijt aan originaliteit.
Die spot’s zijn naar het schijnt meestal 2cv4tjes,
435cc dus.
Er zijn wel Zwitserse (?) versie’s met 602-motor…
tof autootje, dat wel!:D