maar goed, discussieer rustig door, het punt blijft dat die two tone digit er had moeten komen
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
woutersmits schreef:net mijn eigen gris renard digit onder station sloterdijk gezien precies zoals die op die foto., onderkant bijna zwart, is dus een kwestie van belichting, om precies te zijn ongeveer 40 graden zijkant.
volgende keer even hard roepen als je daar bent. ik zat 500 meter daar vandaan in de klimhal..
hel1 schreef:maar goed, discussieer rustig door, het punt blijft dat die two tone digit er had moeten komen
Muhahaha!! Wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Nou, dan ga ik ook nog even door…
Hoe weet je zo zeker dat het een Digit is en geen leader?
Ik bedoel, ik kan me van de xantia brochure herinneren dat ze in de folder van de T1a, de T1b en de T2 dezelfde foto gebruikt hebben.
En ik blijf erbij, de onderkant is zwart…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Nou, dan ga ik ook nog even door…
Ik bedoel, ik kan me van de xantia brochure herinneren dat ze in de folder van de T1a, de T1b en de T2 dezelfde foto gebruikt hebben.
Ziehier een foto van een echte leader
http://www.kokoom.com/worb80/BXLeader.html
:listen Bumper in carosseriekleur en geen donkere (volgens mij hebben Digits dat normaal trouwens ook niet).
:listen Geen C stijl ruitje
:listen De letters Leader staan in negatief in de donkere striping aan de onderkant.
Verder.
:listen Deze foto toont trouwens een leader met TG stype wieldoppen. Een echte leader heeft natuurlijk dezelfde wieldoppen als een Digit of 19 TRS
:listen Verder kan ik op de “art impression” geen schotse ruitmotief op de stoelen ontdekken.
Simpele Ziel schreef:Nou, dan ga ik ook nog even door…
Ten overvloede: bij de Leader begint het zwarte vlak beneden de onderste vouw in het portier; op de reclamefoto is het er duidelijk op het vlakke deel tussen de vouw en de stootrand erboven. Vandaar ook dat het géén lichtval probleem kan zijn op de reclamefoto.
Dat is echt een two-tone gespoten auto, een Leader is slechts een driftig bestickerde auto.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:op de reclamefoto is het er duidelijk op het vlakke deel tussen de vouw en de stootrand erboven.
Dat ben ik niet met je eens. Het spiegelende deel begint bij de Digit in deze gekke folder precies op de vouw in de portieren.
Maar goed: ik blijf bij een artistieke impressie.
mpostma schreef:karel schreef:op de reclamefoto is het er duidelijk op het vlakke deel tussen de vouw en de stootrand erboven.
Dat ben ik niet met je eens. Het spiegelende deel begint bij de Digit in deze gekke folder precies op de vouw in de portieren.
Maar goed: ik blijf bij een artistieke impressie.
Daarvoor is het nou net weer een beetje te klein. Vergelijk bijv. met de leader-foto. En de spiegeling past in geen geval bij de ondergrond. Artistieke impressie dan maar….
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Vroeger had men idd geen fotosoep, dus deed men meer aan het echte knip en plak werk…
Oftewel men heeft eerst onder mooie omstandigheden een mooie foto gemaakt van een Digit…
Vervolgens deze foto op een soort hoogglans ontwikkeld…
Dan deze foto op de mooie oranje ondergrond gehouden en foto geschoten.. Door het glans papier zie je idd dat oranje terug op de digit foto..
Idd trukage
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
mpostma schreef:hel1 schreef:maar goed, discussieer rustig door, het punt blijft dat die two tone digit er had moeten komen
Muhahaha!! Wat niet is kan nog komen natuurlijk.
ik denk er over….
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
mpostma schreef:Simpele Ziel schreef:Nou, dan ga ik ook nog even door…
En ik blijf erbij, de onderkant is zwart…Ziehier een foto van een echte leader
http://www.kokoom.com/worb80/BXLeader.html
:listen Bumper in carosseriekleur en geen donkere (volgens mij hebben Digits dat normaal trouwens ook niet).
Een BX type 1 heeft nooit meegespoten bumpers gehad, deze waren after-market gespoten. Ook de Digit heeft nooit af fabriek gespoten bumpers gehad. Mijn Digit had ze wel, niet origineel. Ik vind het wel veeeeel beter staan, veel meer eenheid in het design. Bij deze Leader dan weer niet omdat de striping een beetje puntloos wordt. Overigens bestaat deze Leader niet meer. Is eerst door een voormalig vriendin hardhandig bespoten in allerlei kleuren (BX Kleader) om daarna hardhandig te zijn gecrasht op een paaltje.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
grappig, ik bedacht juist dat ik meegespoten bumpers niet mooi vind… in ieder geval niet als ze precies in de zelfde kleur zijn. een paar tinten donkerder wel. (voor heb ik een meesgespoten die dus blijkbaar niet meegespoten is maar later, en achter een donkere.
ondertussen heeft een aardige postbesteller een reflectorplaat en vier spatlappen gebracht, dus we kunnen weer aan de slag als het weer mooi weer is… (ik gok op 2007)
Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Alcyone schreef:Een BX type 1 heeft nooit meegespoten bumpers gehad,
SPORT
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Citroenbx schreef:Alcyone schreef:Een BX type 1 heeft nooit meegespoten bumpers gehad,
SPORT
klopt
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
hel1 schreef:woutersmits schreef:net mijn eigen gris renard digit onder station sloterdijk gezien precies zoals die op die foto., onderkant bijna zwart, is dus een kwestie van belichting, om precies te zijn ongeveer 40 graden zijkant.
volgende keer even hard roepen als je daar bent. ik zat 500 meter daar vandaan in de klimhal..
Dan had jij mij kunnen zien staan van die grote hoogte!