3e 2CV Grenstreffen (alleen voor 2CV’s en afgeleiden)
dyane
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151

Gepost: 20 juli 2006 09:44 PM

Ook dit jaar weer wordt het 2CV Grenstreffen georganiseerd. Zie ook de website http://www.2cv-grens-treffen.tk

Deze Internationale meeting is bedoeld voor: 2CV’s, afgeleiden, Citroën based Kit-cars En alle andere Citroëns ouder dan 15 jaar

Het derde 2CV Grenstreffen zal weer op de Duits/Nederlandse grens plaats vinden. De naastgelegen ter Huurne grenswinkel, die ook op zondag open is, helpt ons ook dit jaar weer. Het programma en entourage zullen in grote lijnen identiek aan het jaar 2005. De internationale puzzelrit en de convooirit zullen zeker terug keren in het programma.

Dus:

Het 2CV Grenstreffen
25 t/m 27 Augustus 2006
te BUURSE / ALSTÄTTE
Alsteedseweg 64 7481 RZ Haaksbergen
Telefoon: 053 4303 879
Email: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Internet: http://www.2cv-grens-treffen.tk

Profiel  

visapowerrr
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 515

- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
Gepost: 20 augustus 2006 08:24 PM
  [ # 1 ]

Ben nog bij de eerste editie geweest. Was een kleine leuke ongedwongen meeting met allerlei oude citroens (HY’s eenden, ami’s dyanes enzo). Helaas lieten een paar Burton rijders zich zien op het concour d’elegance en hebben, nadat ze hun prijs in ontvangst hebben genomen, zich weer omgedraaid. Toeval of niet toch raar.

Profiel  

rodeHY
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60

Gepost: 29 augustus 2006 12:05 AM
  [ # 2 ]

grenstreffen

Tot mijn grote spijt kon ik niet bij het grenstreffen aanwezig zijn. Ik ben wel erg nieuwsgiegig hoe het is geweest! Op de site van het grenstreffen kon ik nog geen verslagje en foto’s vinden. Wellicht iemand van het forum? Wie voelt zich geroepen om zijn of haar belevenissen in Buurse hier te ventileren?

Frank

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 825

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 03 september 2006 02:24 AM
  [ # 3 ]

Het was weer fantastisch in Buurse. Eppie en de rest van zijn familie, incl. schoonzonen, hebben weer een zeer geslaagde meeting weten neer te zetten. Ik heb weer een beetje mogen helpen tijdens de puzzelrit, supergezellie! ‘s Avonds bij de loterij mijn grote ... weer mogen opentrekken om de uitslag van de puzzelrit en de loterij te doen, met aansluitend nog wat bardienst. Hopelijk volgend jaar weer Eppie, maar als het allemaal een beetje wil komen we dan wel met ons Pralientje.

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook