Raar..
René van Maren schreef:Raar..
Hij maakt dus ook iedere keer een nieuwe avatar aan op het forum, de laatste was
maar aangezien die niet bestaat laat hij een kruisje zien
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Alle upload scripts zijn momenteel om veiligheids redenen gedisabled, want dat is hoe de hackers zich toegang hebben verschaft. Alle scripts worden nauwlettend nagelopen en zonodig aangepast alvorens ze weer in gebruik mogen worden genomen.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Wat een TUIG is dat toch….die kl#te hackers
Dat je (bijv) een politiek forum hackt, omdat de meningen je daar niet aanstaan of zo, kan ik me nog indenken (hoewel dat ook kinderachtig is)....maar waarom in Godsnaam een forum als dit, waar we gezellig met elkaar over Citroen’s zitten kletsen.
Hopelijk kom je er nog een keer achter wie daar achter zitten.
Kan je niet het IP achterhalen van de compjoeter die upload? aangezien je zojuist zegt dat de hackers zo hun slag slaan…
sans-pareil schreef:Alle upload scripts zijn momenteel om veiligheids redenen gedisabled, want dat is hoe de hackers zich toegang hebben verschaft. Alle scripts worden nauwlettend nagelopen en zonodig aangepast alvorens ze weer in gebruik mogen worden genomen.
Komt er in dit draadje dan een melding wanneer je weer een avatar mag uploaden?
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Doe ik.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Bram schreef:
Het opel forum..
Bram schreef:
Vaak worden servers niet zozeer gehackt om hetgeen te vernietigen wat erop staat, maar meer om wat je met een server kan doen als indringer.
Bijv. illegale content hosten, illegaal spam versturen, gateway zijn voor andere illegale acties, etc.
Soms heb je ook gewoon scriptkiddies die het als “kunst” beschouwen om voorname websites te “defacen”. Maar die kiezen meestal wel sites met echt veel bezoekers. Niet dat het citroen forum weinig bezoekers heeft, maar een site als bijv. van de postbank of van de overheid of van de ANWB geeft landelijke publiciteit indien gehackt. Bij het citroen forum is het jammer voor de bezoekers, maar je haalt er niet echt veel bekendheid mee.
Ik hoop dat SP er niet teveel schade van heeft ondervonden (behalve een hoop werk om het weer in orde te krijgen). Zou bijv. lullig zijn als je IP adressen ineens vanwege voornoemde malicieuze activiteiten op een blacklist komen te staan.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
De mijne staat er ook nog op? Ik heb er ook nog niks aan gedaan om dat ik gewoon weg niet wist, er wordt aan gewerkt!! ops:
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
laat maar
Geplaatst: Do 01 Dec, 2005 21:31 Onderwerp: Belangrijk ...lezen dus !! alle gebruikers…over Avatars