Sinds kort is de centrale vergrendeling van mijn C5 Break HDI 110 uit 2003 van slag.Ongeveer 1/1/2 jaar geleden is het linker achterslot vervangenomdat de deur op slot bleef Alles werkte probleemloos.
Nu gaat de linkerachterdeur soms niet /soms wel open als de auto via de afstandsbediening wordt geopend. Van binnenuit is de deur dan wel te openenen en dan gaat het soms weer dagenlang goed.
De delaer heeft weer het slot vervangen maar dat heeft geen enkele invloed gehad op de klacht.
Nu springt soms bij het openen met de afstandsbediening de achterklep open ! Het “resetten” door de accu een tijd los te maken heb ik al diverse malen geprobeerd. Er is geen verband te onderkennen tussen de deur die op slot blijft en open springen van de achterklep
Voordat ik de auto weer weg breng heeft een van jullie nog tips of suggesties ??
Zijn er accessoires geplaatst? (Radio/GPS/hands-free,...)
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=165999&highlight=achterdeur
staat hier niks bij??
ronama schreef:http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=165999&highlight=achterdeur
staat hier niks bij??
In dat draadje heb ik toen gezegd dat het probleem opgelost was door de deur eens héél hard dicht te slaan… Sindsdien heeft het probleem zich niet meer voor gedaan !
Wat de achterklep betreft : dat heb ik ook gehad, de oorzaak was een storing aan de knop om de klep te openen. Nieuwe schakelaar erin (garantie).
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Bedankt voor jullie reacties, ik heb alleen de + en _ van het dockingstation van de TT 700 aangesloten op de sigarettenaansteker. Dit kan het toch niet zijn ( alhoewel tís een citroen he)
Deur hard dichtgoooien heb ik een keer geprobeerd maar loste bij mij niets op
Zal eens bj de garage vragen naar de achterklepschakelaar
Zoals ook al in boven staande link stond.
ik heb ook een dergelijk probleem gehad.
Je moet eens voelen of luisteren of de vergrendeling een even hard geluid maakt als bij de andere (achter)deur. als het zwkker aan voelt of hoort dan is het waarschijnlijk toch een slect contact.
Spuit er contactspray op de stekker verbinding en het is over.
Als je in de buurt woont wil ik er best wel eens naar kijken.
Frank
C5 break 1.8 ligne prestige LPG