9 van de 24
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

nu definitief.. we gaan 30 oktober naar de witte bergen !
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7316

- SM 2.7 carb
Gepost: 25 oktober 2004 04:45 PM
  [ # 121 ]
gti_styling84 schreef:

Worden er ook onderdelen verkocht op die meeting ? Bijv. bumperlip ? Razz

Ja zeker,.................. al hangt het er ook vanaf wat een ieder in z’n kofferbak meeneemt.
heb laatst nog een 16v stuurtje verkocht. maar mischien heb ik nog wat spul liggen Wink

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 25 oktober 2004 04:47 PM
  [ # 122 ]

Moet ik nog xantia dorpellijsten meenemen?

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 25 oktober 2004 04:54 PM
  [ # 123 ]
René van Maren schreef:

Moet ik nog xantia dorpellijsten meenemen?

Ehh….voor mij niet, nee Twisted Evil
(en Renz heeft ze al…als eerste zelfs , meen ik me te herinneren) Wink

Doe maar 2 voor de ZX Laughing

Alhoewel…. :hunk ....heb ik ze er net opgeplakt…..zie ik opeens een hele mooie ZX Turbodiesel staan….voor weinig. Surprisedops:

Dus doe er dan maar 4 Twisted Evil

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 25 oktober 2004 04:55 PM
  [ # 124 ]

Ja daaaaaaag   blijf aan de gang   straks heb je weer een bx of een xm Evil or Very Mad

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7316

- SM 2.7 carb
Gepost: 25 oktober 2004 10:05 PM
  [ # 125 ]

ALS.ALS,ALS Exclamation we tijdens de “meeting"op een dood moment zitten cq uitgekletst zijn kunnen we ook altijd nog een bezoekje brengen aan de sleuteldag van de gs/gsa-club Wink
Nogmaals ALS want, als we met een grote club zijn is er genoeg te kletsen,te verhandelen cq te versnaperen bij restaurant “de witte bergen” 

het is vlakbij maar,..............dit terzijde

30 Oktober - Sleuteldag Wink

Plaats van handeling:
Doe het zelfgarage A.S.K.
2e Loswal 15
Hilversum
Aanvang 9.00 uur
Einde 17.00 uur

De eerste sleuteldag van onze vereniging was een groot succes.Een twintigtal leden beleefden een leuke, maar vooral leerzame dag.Er stonden in totaal 15 GS- en en GSA´s in en rond de garage. Prachtig!! Dat schreeuwt dus om herhaling. Op zaterdag 30 oktober a.s. kunt u weer zelf uw auto een onderhoudsbeurt geven of een reparatie uitvoeren. Wilt u al doende uw auto beter leren kennen, of heeft u een voor u onoplosbaar probleem, u bent allen van harte welkom.Een legertje ervaren sleutelaars staat klaar om u met raad en daad terzijde te staan. Bij inschrijving voor 10 oktober kan het magazijn voor de benodigde onderdelen zorgen. Alle inschrijvingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld. Een lid heeft telefonisch al een plaatsje gereserveerd.

De doe het zelfgarage A.S.K. is makkelijk te bereiken en van alle gemakken voorzien. Er zijn een twaalftal sleutelplaatsen en enkele hefbruggen aanwezig. Elke sleutelplaats is voorzien van een set standaardgereedschap. Bij de receptie zijn speciale sleutels en diverse materialen te leen. Zelfs een soep- en koffieautomaat ontbreekt niet. Wel zelf een lunchpakketje meenemen. Tot ziens op 30 oktober in Hilversum.

Routebeschrijving:

Vanaf de A 27: Afslag Hilversum. Daarna bij de eerstvolgende verkeerslichten linksaf. Dit is de Diependaalselaan. Deze weg ongeveer 3 km. blijven volgen tot de rotonde waar Bussum en Havenkwartier aangegeven staat. Hier gaat u rechts af. Deze weg volgen links aanhouden en bij de stoplichten links af. (Gamma op de hoek).Doorrijden tot Orly benzinestation, hiervoor links af. Na 100 mtr. links Auto Service Club A.S.K. naast garage Ruud van Dijk.

Vanaf de A 1:Afslag Laren. Richting Mediapark aanhouden. Deze weg blijven vervolgen tot voorbij het Mediapark. Bij de 3e stoplichten rechtsaf. (Gamma op de hoek) Doorrijden tot het Orly tankstation. Hiervoor linksaf na 100 mtr. links Auto Service Club A.S.K. naast garage Ruud van Dijk

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2487

Gepost: 25 oktober 2004 10:08 PM
  [ # 126 ]

FF een oproepje!

Ik zou eigenlijk met JustShootMe meerijden naar de meeting, als hij vrij zou hebben. Nu is dit niet het geval maar ik wil toch graag aanwezig zijn.

Dus: ik ben van plan om met de trein te komen, en het vervelende is, die trein stopt niet voor de deur/oprit van de parkeerplaats.

Zou iemand zo vriendelijk zijn om mij ergens (eea station in de buurt, Hilversum ofzo) op te willen pikken en na afloop weer neer te zetten zodat ik naar huis kan?

Bedankt!

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 26 oktober 2004 01:47 AM
  [ # 127 ]

Dat van de GS/GSA club is misschien ook wel een leuk ideetje, kunnen we meteen het forum een beetje promoten..

@Tom, ik zal eens vragen aan mijn pa…

@René Neem voor de zekerheid eens wat Xantia platen mee, misschien dat ik mijn vader zover krijg als hij die dingen eens in real life ziet.

@ GTI styling, Sohail, en de rest:

Wij vertrekken vanuit Zoetermeer rond een uur of 10.00 denk ik.
De weg die wij gaan volgen is als volgt;
Zoetermeer->Gouda(A12)->Nieuwegein(A12)->Hilversum(A27)

Vanuit Leiden; Leiden(N11)->Gouda(A12)->Nieuwegein(A12)->Hilversum(A27).  Dit is de route om in colonne te rijden…of
Leiden(A4)->Amstelveen(A9)->Weesp(A9)->Bussem(A1)

Vanuit Rotterdam(A20) om aan te sluiten bij de colonne

Ik stel voor dat als er mensen in de colonnen mee willen rijden we het best kunnen verzamelen op parkeerplaats Bijleveld(ik dacht dat er een BP pomp staat)vlakbij knooppunt de Meern. Dit omdat op deze manier niemand om hoeft te rijden.

Graag reactie’s hierop…..

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 26 oktober 2004 01:50 AM
  [ # 128 ]

Je kan ook naar Haarlem TOM
@nico   Doe ik

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 26 oktober 2004 01:55 AM
  [ # 129 ]

Als iemand mij (liefst zo snel mogelijk) kan zeggen dattie mij kan ophalen, mail/pb me dan ff zodat we alles ff goed kunnen afspreken!
Want als ik 100 aanbiedingen krijg staan er starx 99 man voor nop op het station te wachten…!

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 26 oktober 2004 01:59 AM
  [ # 130 ]

Misschien is het te ver voor je maar als je om 9:30 op haarlem staat sta ik er ook

Profiel  

Tom Duckpower
> 2000 berichten

Gepost: 26 oktober 2004 02:01 AM
  [ # 131 ]

zou kunnen, maar dan mot ik alleen om minimaal 6 uur mn nest uit…
En daar heb ik een hekel aan, vroeg opstaan….Very Happy
en dan ben ik er nog pas om 10:29…...(eerste trein…:?)

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 26 oktober 2004 02:05 AM
  [ # 132 ]

ja dat is niet slim
een station bij de meeting in de buurt??

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 26 oktober 2004 02:46 AM
  [ # 133 ]

Is het een idee een lijst te maken in 1 post met wie er komen en eventuele bijzonderheden ? Misschien kan ik dan wel grouperen in groepjes van waar we komen (bijvoorbeeld vanuit Joure komen 2cv en ... en ... ).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

René
> 25000 berichten

Gepost: 26 oktober 2004 02:47 AM
  [ # 134 ]

present!

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
Totaal aantal Berichten: 7098

Gepost: 26 oktober 2004 02:55 AM
  [ # 135 ]

goed idee LE, mij teveel werk, ik geef de eer aan jou Wink

BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

9 van de 24
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook