Wie heeft er al eens een bx ingevoerd vanuit belgie?
Ik wil graag de totale kosten weten. Ben aan het mailen met iemand die een mooie type 1 aanbied. Voordat ik een bod doe wil ik graag weten wat het grapje om hem hier op kenteken te krijgen kost. Wordt het te duur kan ik misschien beter hier zoeken.
Ik meende dat het tegenwoordig wel meeviel?
bouwjaar weet ik effe niet ik denk ‘85, met minder dan 1 ton gelopen
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Re: invoeren vanuit belgie
marx-7 schreef:Wie heeft er al eens een bx ingevoerd vanuit belgie?
Ik wil graag de totale kosten weten. Ben aan het mailen met iemand die een mooie type 1 aanbied. Voordat ik een bod doe wil ik graag weten wat het grapje om hem hier op kenteken te krijgen kost. Wordt het te duur kan ik misschien beter hier zoeken.
mooie auto die trs
je moet toch wel snel aan een kleine 500 euro denken
Interessante site..
Re: invoeren vanuit belgie
citroenc2 schreef:marx-7 schreef:Wie heeft er al eens een bx ingevoerd vanuit belgie?
mooie auto die trs
je moet toch wel snel aan een kleine 500 euro denken
Ach, je had hem ook al gezien
Van zijn grootmoeder geweest, laatste 10 jaar heel weinig mee gereden en volgens hem in topstaat. Zou wel eens kunnen kloppen gezien de foto’s. Vooal het interieur is brandschoon.
Maar goed….500 euro denk je? Als dat waar is zou je hem al voor een habbekrats mee moeten kunnen nemen, anders kom je weer op dat punt of het niet beter is in nederland te zoeken. Scheelt in elke geval een hoop gezeur bij de RDW. En dan moet ie er al in 1 keer doorkomen….
@ijs, bedankt voor de link. Nu moet ik nog de consumentenprijs weten van een 1.6 TRS uit zullen we zeggen 1985?........plus/minus?
Waar vind ik die.
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Via carbase: 1.6trs uit 1985 met een catalogusprijs van 13.455 euro zou een restbpm moeten hebben 398 euro…
keuringskosten erbij, verwijderingsbijdrage, apk, kentekenplaten enz….
Zal dan ergens rond de 600 hangen vrees ik.
en via de site van Ijs kom ik weer op een rest bpm van 78 euro….dan wordt het al interesanter
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Mijn digit had een restbpm van 280 meen ik (kan het even nazoeken als je wilt), dan nog 97 euro schouwen en op naam zetten en 45 euro verwijderingsbijdrage. Dan nog platen en Apk.
die trs is goedkoper en ouder, maar ja dat scheelt een paar tientjes denk ik.
woutersmits schreef:Mijn digit had een restbpm van 280 meen ik (kan het even nazoeken als je wilt), dan nog 97 euro schouwen en op naam zetten en 45 euro verwijderingsbijdrage. Dan nog platen en Apk.
die trs is goedkoper en ouder, maar ja dat scheelt een paar tientjes denk ik.
Je kunt ook terug naar de bron: http://www.belastingdienst.nl/download/808.html
De toelichting heb je nodig voor het kortingpercentage.
Ich bin ein Breaker
ben toch bang dat je minimaal 1000 euro kwijt bent voor de auto
- CX 2200
- CX 2200
hoe hoog is de aanschafprijs?
woutersmits schreef:hoe hoog is de aanschafprijs?
Dat is het hem nou net, dat wil ie niet zeggen
Hij vind dat ik eerst moet komen kijken (misschien heeft ie een beetje gelijk) en dan zou ik een bod moeten doen. Ligt wel effe niet ver van de Belgische kust
Ik vind de Gt van Eric trouwens ook erg aantrekkelijk…..
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
woutersmits schreef:hoe hoog is de aanschafprijs?
Dat is het hem nou net, dat wil ie niet zeggen
Hij vind dat ik eerst moet komen kijken (misschien heeft ie een beetje gelijk) en dan zou ik een bod moeten doen. Ligt wel effe niet ver van de Belgische kust
Ik vind de Gt van Eric trouwens ook erg aantrekkelijk…..
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
- CX 2200
- CX 2200
ja, die GT is ook geweldig! en origineel nederlands. Maar misschien vind de goede man 200 euro een goed bod? In belgie slijt ie hem niet zo snel denk ik, met die digit hebben ze ook maanden lopen leuren.
De GT van Eric is verkocht en hopenlijk heeft de nieuwe eigenaar(es) er veel plezier mee, dus die valt af
Van de goede man uit Belgie na een paar dagen en een aantal mailtjes zijn kant uit niks meer vernomen
Geen idee wat die 1.6 TRS moet opbrengen…..
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Hallo,
Ben afgelopen zaterdag gaan kijken naar die 1.6 trs.
De auto is idd in een goede staat. Aleen roest kunnen bespeuren op een portier (oppervlakkige roest). Motor loopt zeer goed, ook autom. choce werk goed. Rijdt ontzettend goed, veert erg zacht dus bijvullen of vervangen veerbollen? De auto heeft ook stuurbekrachtiging.
De auto is echt in een mooie staat van onderhoud, zelfs de aankoopnota zit er nog bij.
De auto is van 1984 en hij vraagt er € 700,= voor. Gezien de invoerkosten twijfel ik sterk. Mss interesaant om nog een paar jaar weg te zetten alvorens in te voeren, maar ja daar heb ik geen plaats voor.
Er zijn een paar mankementjes, nl
- ster in vooruit aan bestuurderszijde in het zicht (laat ie mss nog maken)
- electrische ramen voor zakken scheef, waarschijnlijk dus rotte geleiders
- een el. raam achter werkt niet (schakelaar of motor?)
- Koppeling pakt heel laat op, dus waarschijnlijk bijna op
- Een rooster speaker in dashboard kapot
Interieur in topstaat (behalve dat roostertje dan).
Als ik niet al een BX 1.4 had, dan ...
Groeten,
Marcel
Het ruimteschip op de weg
Hallo Marcel (en mede limburger )
Dat ie 700 moest opbrengen had ik al gezien. Hij heeft tijdenlang gestaan zonder prijs. Heb een paar keer contact gehad met die man. En toch als ik zo de mankementjes bekijk en vooral die koppeling is het al helemaal maar de vraag of het zich loont om hem naar nederland te halen. Ik heb er eens aan gerekend en met alle kosten kom je dan snel neer op het dubbele van de vraagprijs , de koppeling niet meegerekent.
Dan denk ik dat voor dat geld ook in nederland een hele mooie te vinden moet zijn. Vandaar dat ik er niet verder mee ben gegaan. Al stond ik op het punt om te gaan kijken
maar het hele type 1 verhaal staat bij mij op een laag pitje, ben met andere dingen bezig die voorrang hebben. Niet onbelangrijk, ook ik ontbeer de plaats…...
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Ja best wel jammer van die BPM in nederland.
Toch een leuke auto voor het limburgse landschap mee te verrijken :cheer1
Marcel
Het ruimteschip op de weg