Sinds enige tijd is het een gok of de deuren wel open gaan met de originele afstandsbediening. Als hij het NIET doet, dan hoor ik wel een slap klikje in de vier deuren en de unit in het midden-console. Een volgende keer doet hij het weer wel. Maar de laatste tijd vaker niet. Is het een kwestie van batterijen vervangen? Het lampje in de afstandsbediening brandt overigens op volle kracht. Kun je het ding trouwens helemaal demonteren? Dus het printplaatje eruit? Ik wil het drukknopje eens verbeteren. Soms moet je echt hard drukken en een drukpunt zoeken voordat het lampje gaat branden. Bedankt alvast.
Als je het dopje waar de 3 batterijtjes in zitten er af haalt, kijk je tegen het printplaatje aan. Als je de 2 klipjes(waar de batterijen normaal tussen zitten) voorzichtig inknijpt en aantrekt, kan je het printplaatje er uittrekken. Wat vaak ook erg helpt, is om de IR led schoon te maken. Ook even met een wattenstaafje oid het glaasje (in de ab zelf) schoon maken.
En natuurlijk nieuwe batterijen. Kan nooit kwaad.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:Als je het dopje waar de 3 batterijtjes in zitten er af haalt, kijk je tegen het printplaatje aan. Als je de 2 klipjes(waar de batterijen normaal tussen zitten) voorzichtig inknijpt en aantrekt, kan je het printplaatje er uittrekken. Wat vaak ook erg helpt, is om de IR led schoon te maken. Ook even met een wattenstaafje oid het glaasje (in de ab zelf) schoon maken.
En natuurlijk nieuwe batterijen. Kan nooit kwaad.
Als het lampje zo goed brand - zou ik met het glaasje beginnen.
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit op gelet (gebruik nu radiografisch), maar wellicht is het glaasje in de auto ook niet zo schoon meer….
Ich bin ein Breaker
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ik zou zeggen:
tijd voor radiografisch?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Ik heb ook een keer het glaasje schoongemaakt, toen ging het weer stukken beter!