um ja, moet jij me vertellen waar ik dan profijt van heb op slechtere wegen
Denk trouwens dat de 16v van je ook geen comfortabel schip meer is
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
qua comfort niet net als een hydrowagen maar wel als menig vw opel enz.
de standaard verlaging is nog redelijk comfortabel en zodra m’n zx’en verkocht zijn komt er echt wel weer een hydro wagen
en echt racen doe ik niet bij de stoplichten wil ik wel eens meten met andere wolf in schaapskleren maar zoals hier ook al gezegt word tegenwoordig tunen ze wagens zodat het niet intressant meer is om westrijden te doen mits ze gelijke van mekaar zijn dan is het leuk.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ach, dat scheuren is af en toe nog wel leuk, maar zolang jij met een std gti rondrijdt moet je erg uitkijken, een std G60 of golf GTI is niet zo traag als hij lijkt.
Ik kan me nog een sprintje herinneren tussen de schoonpa van 1 van mijn beste vrienden en mijn 16v destijds…
was dus een BMW 530D Touring met 250pk tegen de 16v MK1, en dat ging gelijk op, en ook maar omdat ik op het natte asfalt wat grip problemen had..
daarnaast legde ik het op de snelweg bijna af tegen een 320 touring…
Wat klopt er niet in het plaatje?
Maar genoeg hierover, ik wil Ab zijn topic niet vervuilen
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Hahaha, dat is ok wat bij volkswagen ja…
je hebt een GTI, maar dan heb je ook nog een 5 en een 6 cilinder, en ook nog een turbo…denk je ff snel te zijn met je golf GTI
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
volgens onze goede vriend jeremy clarkson van topgear dus
is de oude golf sneller dan de nieuwe ook al heeft de oude minder pk.. tjah moet je de auto maar niet vol met elec. stoppe enzo
is de oude golf sneller dan de nieuwe ook al heeft de oude minder pk.. tjah moet je de auto maar niet vol met elec. stoppe enzo
Dat was zo, iedere nieuwe “snelle"golluf was minder snel dan de vorige. Het GTI embleem waren ze meestal ook niet waardig. Totdat de Golf V GTI kwam, met die FSI Turbo van 200 pk (en dan nog een beetje chippen) en de R32 en R36 enzo….
Ik bedacht me dat ik nog wat foto’s van het rode monster had. Deze zijn genomen tijdens de terugrit maar Dokkum nadat ik de xant en aanhangkar terug bezorgt had en weer in mijn eigen GTi gesprongen was. Hierna zijn Erik en ik naar tankstation gescheurd om Ab’s GTi weer van een fatsoenlijk schakelstangetje te voorzien om daarna door te racen :fijnsturen naar Dokkum. Maar genoeg geouwehoert hier de foto’s:
2 BX GTI’s gebroederlijk naast elkaar een zeldzaam straatbeeld
Eej je mag maar 100 hoor
Hmm normaal zuipt tie nooit zo
Doehoeg Erik
Altijd haantje de voorste die Erik
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik wil ook weer een BX
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
mooie foots vooral die 2 dat ze naast elkaar staan ( ijs kon je hem niet ff recht int vak zette? )
Status Quo schreef:mooie foots vooral die 2 dat ze naast elkaar staan ( ijs kon je hem niet ff recht int vak zette? )
Dat heb ik gedaan jah Maar ja dat ding spoort voor geen meter dus ik gooi het daar maar ff op
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
hehe oke
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1