Ik rij vanaf me 18e auto en ik heb nog nooit schade gereden.
maar helaas kan ik dat denk niet aantonen. via me werk ook niet.
Misschien moet ik de auto toch maar weg doen…
als die is geschorst hoeveel betaal je er dan nog voor? ik wil hem namelijk niet kwijt… ik baal hier zo van
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
EvelienBX schreef:Ik rij vanaf me 18e auto en ik heb nog nooit schade gereden.
als die is geschorst hoeveel betaal je er dan nog voor? ik wil hem namelijk niet kwijt… ik baal hier zo van
schorsen van een auto VOOR 91 is in de 20 euro (dus geen 30) 27 euro ofzo dan is die een jaar geschorst. en hoeft dan niet verzekerd te worden.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
EvelienBX schreef:Ik rij vanaf me 18e auto en ik heb nog nooit schade gereden.
Je kan hem ook niet via je ouders verzekeren? Ik betaal nu echt een superlage premie 26 eurie per maand geloof ik, dat moet toch wel op te brengen zijn?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Is schorsen niet het begin van het einde van je auto? Ik zou gewoon lekker wat bijlenen bij de IB groep en de Emerpark verzekering nemen van 500/jaar. Die dok je straks met je diploma zonder problemen terug.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
PrutsyLJ schreef:EvelienBX schreef:Ik rij vanaf me 18e auto en ik heb nog nooit schade gereden.
als die is geschorst hoeveel betaal je er dan nog voor? ik wil hem namelijk niet kwijt… ik baal hier zo vanJe kan hem ook niet via je ouders verzekeren? Ik betaal nu echt een superlage premie 26 eurie per maand geloof ik, dat moet toch wel op te brengen zijn?
26 kan wel, maar ik heb geen schadevrije jaren. (aantoonbaar)
dus wordt het al snel 56 euro in de maand. Dat is te duur, want naast me auto heb ik ook nog mijn hobbie, de paarden. En dat is ook duur! maarja zonder auto kan ik ook niet naar de paarden, dus zit echt met een dillema
EvelienBX schreef:PrutsyLJ schreef:EvelienBX schreef:Ik rij vanaf me 18e auto en ik heb nog nooit schade gereden.
als die is geschorst hoeveel betaal je er dan nog voor? ik wil hem namelijk niet kwijt… ik baal hier zo vanJe kan hem ook niet via je ouders verzekeren? Ik betaal nu echt een superlage premie 26 eurie per maand geloof ik, dat moet toch wel op te brengen zijn?
26 kan wel, maar ik heb geen schadevrije jaren. (aantoonbaar)
dus wordt het al snel 56 euro in de maand. Dat is te duur, want naast me auto heb ik ook nog mijn hobbie, de paarden. En dat is ook duur! maarja zonder auto kan ik ook niet naar de paarden, dus zit echt met een dillema
Ik heb ook geen schadevrije jaren Maar schijnbaar vanwege de magistraal hoge noclaim van mijn pa kan het wel voor 26 eurie per maand ondanks dat ik 18 jaar ben en nog geen rijervaring of schadevrije jaren heb.
PrutsyLJ schreef:Mijn GTI staat op mijn vader zijn naam. Bij de verzekering is alleen wel aantekening gemaakt dat ik de vaste bestuurder ben. Premie steeg daardoor tot een weerzinwekkende 26 euro per maand geloof ik
Welke verzekeraar is dat? klinkt interessant
jebbers schreef:PrutsyLJ schreef:Mijn GTI staat op mijn vader zijn naam. Bij de verzekering is alleen wel aantekening gemaakt dat ik de vaste bestuurder ben. Premie steeg daardoor tot een weerzinwekkende 26 euro per maand geloof ik
Welke verzekeraar is dat? klinkt interessant
Ohra
Mja, mijn auto is dus verzekerd bij Emerpark, op mijn eigen naam.
Nu kreeg ik van hun te horen(was nog voordat ik een rijbewijs had) dat de auto gewoon verzekerd is zolang er maar iemand met een geldig rijbewijs in reed.
de eerste 2 of 3 maanden heb ik dus geen km gereden met dat ding maar was de auto wel verzekerd…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Mja, mijn auto is dus verzekerd bij Emerpark, op mijn eigen naam.
Nu kreeg ik van hun te horen(was nog voordat ik een rijbewijs had) dat de auto gewoon verzekerd is zolang er maar iemand met een geldig rijbewijs in reed.de eerste 2 of 3 maanden heb ik dus geen km gereden met dat ding maar was de auto wel verzekerd…
emerpark is anders dan de meeste vandaar heb ik er ook geen goed gevoel bij
oldtimer lukt niet moet je vaak een eerste auto hebben enz
wat ik niet begrijp is je kan geen verzekering enz betalen zeg je hoe wil je met de auto rijden dan want die loopt niet op water
nou, water is ook fors aan de rpisj tegenwoordig, zeker als iedereen erop wil gaan rijden
Maargoed, je hebt dus WB, en je hebt benzine kosten, en dan ook nog een “dure” verzekering, ik kan me voorstellen dat het iets teveel van het ghoede wordt, zeker als je ook nog een dure hobbie hebt…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:nou, water is ook fors aan de rpisj tegenwoordig, zeker als iedereen erop wil gaan rijden
Maargoed, je hebt dus WB, en je hebt benzine kosten, en dan ook nog een “dure” verzekering, ik kan me voorstellen dat het iets teveel van het ghoede wordt, zeker als je ook nog een dure hobbie hebt…
ben ik het niet helemaal eens je weet toch van te voren als je bijv een hobby of auto enz neemt dat daar kosten aan verbonden zitten
Denk dat ze die kosten nu ook al wel had, word nu alleen opeens 2x zo duur
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
bx gaat weg
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
EvelienBX schreef:bx gaat weg
en dan geen auto meer?