Ik ben uitgenodigd door de dealer om zondag a.s. naar het buitenmuseum van Enkhuizen te komen, waar een ID/DS gedoe zal plaatsvinden. De ID/DS clunb organiseert samen met de Traction Avant club Amsterdam het evenement.
Nou weet ik niet of het alleen voor genodigden is, zijn er ID/DS sers onder jullie die ik daar zou kunnen tegenkomen?
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
“ID/DS-gedoe”...??
Mmmm.
Ik ben uiteraard gewoon van de partij.
Zover te lezen valt in het clubblad is het voor iedereen toegankelijk,
alleen heb je als clublid korting op de entree.
De ID/DS-sen staan aan de rand van het museumdorp opgesteld,terwijl de Tractions in het dorp te bezichtigen zullen zijn (dit i.v.m. de tijdsgeest van het dorp,waar de Traction prima in past).
Dus….tot zondag!
‘Spirit of avant-garde’
Re: Zondag 10.9 Enkhuizen ID/DS
Han S schreef:Ik ben uitgenodigd door de dealer om zondag a.s. naar het buitenmuseum van Enkhuizen te komen, waar een ID/DS gedoe zal plaatsvinden. De ID/DS clunb organiseert samen met de Traction Avant club Amsterdam het evenement.
Nou weet ik niet of het alleen voor genodigden is, zijn er ID/DS sers onder jullie die ik daar zou kunnen tegenkomen?
Geen lid zeker?
Dat “gedoe” betreft het najaarsevenement, wat erom bekend staat dat zodra je vanaf jouw dorp de snelweg opdraait, je steeds meer en méér DS-sen zult tegenkomen die zich allemaal dezelfde richting op bewegen, met maar één DOEL: erbij te zijn!!
Wees niet bang: je zult niet alleen zijn.
groeten van
Marten, die er ook is.
Gedoe was niet negatief bedoeld hoor, maar ik heb elf ID/DSen gehad en dat kan wel eens ‘gedoe’ opleveren.
De laatste was een Pallas en die verkocht ik in 1975 om verder te gaan met een Jaguar, die ik nog steeds heb dus, staat al 30 jaar binnen en heeft in die tijd enkele duizenden kilometers gereden. Zit nog in de eerste lak en is keihard.
Ik ruil hem graag voor een mooie DS, want dat virus raak je nooit meer kwijt, hoewel ik ook een mooie XM heb. Maar een DS Pallas blijft voor mij de ultieme automobiel.
De DS is een mijlpaal in de historie van de auto, waarvan er geen tweede is en ook niet meer zal komen, DE auto van de 20e eeuw dus, daar kan een Ferrari, RR, Bentley, Jaguar E of wat voor moois je ook bedenkt niets aan veranderen.
Toen de DS kwam werkte ik als jongste pikkkie in de garage en deze auto heeft zoveel verpletterende indrukken gemaakt, dat komt geen tweede keer. Een auto die 50 jaar na dato nog steeds een lijn heeft die niet kan worden verbeterd, met een technisch nivo welke decennia zijn tijd vooruit was.
Die DS gaat er wel komen, ik ga mezelf zondag alvast gek maken.
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Kijk; dát klinkt al een stuk beter…;)
tot zondag dan maar!
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Is er wat meer info over dit evenement? Ik woon op 40 km afstand en wil wel even gaan kijken daar.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Zullen we even centraal hier verder gaan?