Raamrubbers Xsara Coupe verwijderen
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 07 september 2006 02:28 AM

Nu ik toch lekker bezig ben met het vervangen van lampjes en audio en de auto zaterdag ook een zeeeeeeeeeer uitgebreide poetsbeurt gaat krijgen, wil ik ook eindelijk eens mn raam aan de passagierskant aanpakken. Dat krast als de ziekte als dat naar beneden gaat sinds er bij de Care gegraveerd is. Naar mijn mening zit er dus glasgruis tussen. Om krassen te voorkomen zit er dus al een ruim jaar een ban op het gebruik van dat raam Surprisedops:
Nu is mijn vraag: voor het verwijderen van alle rubbers rond de ramen, moet dan de ruit er uit of kan die netjes blijven zitten?
En kan iemand mij precies zeggen hoe die raamlikkers langs de onderkant van het raam er netjes af moeten? Heb nl begrepen van het schadebedrijf dat als ze eenmaal gebogen zijn, ze ook nooit meer netjes worden…

Zovast bedankt!!

Xsara_Coupe (Die stiekem het zelf wat kleine dingetjes sleutelen toch wel leuk begint te vinden Very Happy )

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7778

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 07 september 2006 12:06 PM
  [ # 1 ]

http://www.haynes.com, mijn Xsarabijbel..

Heeft me al tien keer zo veel geld bespaard als dat hij gekost heeft..

Jammer dat er een keer in de kofferbak een fles bier over is ontploft…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook