Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Dit is nou een cool ding. Direkt in productie zou ik zeggen dan zijn ze over 5 jaar te betalen…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
ik moet zeggen dat ik hem niet echt geweldig vind .. hij is te agressief naar mijn idee
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
erwt schreef:ik moet zeggen dat ik hem niet echt geweldig vind .. hij is te agressief naar mijn idee
niet aggresiever dan dat apparaat in sans-pareils avatar
maar goed, 2m breed, 1,24m hoog, 20’’ velgen, dan krijg je dat…
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Naar achteren toe lijkt het nog wel ok (ook niet veel meer dan ‘ok’), maar de lijn van de motorkap en de snuit zelf zijn werkelijk te lomp voor woorden, dat lijkt wel op een opgerekte opel vectra met luchtinlaten.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
uitbrengen dan zoek ik meteen mijn batman pak
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
te agressief kan niet… ik vind hem geweldig… 4 deurs gull wing hydraulisch geveerd en hybride en ziet er nog gaaf uit ook, niet zo’n bol prutding als de halve autoproducerende wereld tegenwoordig bouwt…
Wie moet ik eigenlijk lastigvallen bij citroen om dat ding in produktie te krijgen?
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Super Sexy!!
Super Gaaf Studiemodel
die achter kant heeft wat weg van een C6 achterlicht,
en de hoofdsteun van de bestuurder zit aan het dak ( ) maar van de bijrijder niet:
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
hij staat nu ook op:
Totaal aantal Berichten: 27888
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wat is dat ding gaaf zeg
ik moet zeggen dat elke consept die Citroën laatste jaren heeft laten zien, ik geweldig vind
maar idd HP eronder, en met de niet standaard bediening is het een echte Citroën.
zo te zien is het ook een zeer lage auto, wat mij ook altijd aanspreek
ik snap niet waarom tegenwoordig elk model maar hoger moet worden.
gelukkig doet Citroën niet hier niet zo erg aan mee
arjan_verkade schreef:ik snap niet waarom tegenwoordig elk model maar hoger moet worden.
Dat is net als met vlees; hoe hoger het vleesje deste sappiger ie is.
Die zwart/rode Citroën tassen vind ik daarintegen werkelijk fantastisch. De ontwerper daarvan hadden ze beter ook die kar laten vormgeven
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Niet mijn kopje thee…
In mijn ogen zijn ze een beetje te ver doorgeschoten. In het verleden kan je zien dat de modellen die nooit verveelden allemaal sobere modellen waren. En anders waren ze qua uitstraling revolutionair.
Hoewel de vorm van dit monster erg vernieuwend is, is de stijl en de sfeer eigenlijk gewoon wel bekend. In principe kan je elke auto met het juiste tuningsstuff dit sfeertje laten uitstralen.
Het is net als muziek, keihard spelen in een rumoerige zaal is niet moeilijk. In een rustige ruimte met en laag volume spelen is veel knapper. Een sobere auto maken die opvalt door zijn basisvorm, da’s knap. Zodra de styling van b.v. de bumpers je aandacht als eerste pakken dan ben je te ver gegaan.
Beheersing, dat is de kunst.
Ik heb veel meer feeling bij het nieuwe Renault-concept.
Klik voor een fotogalerie! Vergeet niet even de fotoshow aan te klikken.
Dit model, met zijn semi-klassieke uitstraling ziet er veel tijdlozer uit. Misschien saaier, maar uiteindelijk ook minder trendgevoelig. De lijnen an de motorkap en de uitgestrekte achterkant deden mijzelfs eenbeetje aan een DS Cabrio denken.