2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Citroen C-Metisse
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 06 september 2006 01:48 PM
  [ # 16 ]

Dit is nou een cool ding. Direkt in productie zou ik zeggen dan zijn ze over 5 jaar te betalen…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 06 september 2006 02:10 PM
  [ # 17 ]

ik moet zeggen dat ik hem niet echt geweldig vind .. hij is te agressief naar mijn idee

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 06 september 2006 06:15 PM
  [ # 18 ]
erwt schreef:

ik moet zeggen dat ik hem niet echt geweldig vind .. hij is te agressief naar mijn idee

niet aggresiever dan dat apparaat in sans-pareils avatar Wink

maar goed, 2m breed, 1,24m hoog, 20’’ velgen, dan krijg je dat…

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 06 september 2006 06:58 PM
  [ # 19 ]

Naar achteren toe lijkt het nog wel ok (ook niet veel meer dan ‘ok’), maar de lijn van de motorkap en de snuit zelf zijn werkelijk te lomp voor woorden, dat lijkt wel op een opgerekte opel vectra met luchtinlaten.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Sep
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005

- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 06 september 2006 07:00 PM
  [ # 20 ]

uitbrengen dan zoek ik meteen mijn batman pak Cool

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 06 september 2006 07:13 PM
  [ # 21 ]

te agressief kan niet… ik vind hem geweldig… 4 deurs gull wing hydraulisch geveerd en hybride en ziet er nog gaaf uit ook, niet zo’n bol prutding als de halve autoproducerende wereld tegenwoordig bouwt…

Wie moet ik eigenlijk lastigvallen bij citroen om dat ding in produktie te krijgen?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812
Geregistreerd: 15-01-2006

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 06 september 2006 07:14 PM
  [ # 22 ]

Super Sexy!! Cool

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 06 september 2006 07:39 PM
  [ # 23 ]

Shocked  Shocked

Super Gaaf Studiemodel Cool


die achter kant heeft wat weg van een C6 achterlicht,

en de hoofdsteun van de bestuurder zit aan het dak ( Cool ) maar van de bijrijder niet:

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 06 september 2006 08:47 PM
  [ # 24 ]

IK durf het bijna niet hard op te roepen maar tjonge jonge het lijkt wel een jap. Teveel lijnen die niet kloppen voorkant past niet bij de achterkant. Sorry maar deze Citroen is niet voor mij.

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 06 september 2006 10:31 PM
  [ # 25 ]

kijk eens rond op deze pagina van Planete Citroen:

 

Cool

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 07 september 2006 07:40 PM
  [ # 26 ]
Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27888
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 07 september 2006 09:56 PM
  [ # 27 ]

wat is dat ding gaaf zeg Shocked Cool
ik moet zeggen dat elke consept die Citroën laatste jaren heeft laten zien, ik geweldig vind Cool

maar idd HP eronder, en met de niet standaard bediening is het een echte Citroën.

zo te zien is het ook een zeer lage auto, wat mij ook altijd aanspreek Smile
ik snap niet waarom tegenwoordig elk model maar hoger moet worden.
gelukkig doet Citroën niet hier niet zo erg aan mee Cool

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 07 september 2006 10:44 PM
  [ # 28 ]
arjan_verkade schreef:

ik snap niet waarom tegenwoordig elk model maar hoger moet worden.

Dat is net als met vlees; hoe hoger het vleesje deste sappiger ie is.  Wink


Die zwart/rode Citroën tassen vind ik daarintegen werkelijk fantastisch. De ontwerper daarvan hadden ze beter ook die kar laten vormgeven Laughing

Animal triste post coitum

Profiel  
 
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328
Geregistreerd: 15-04-2005

Gepost: 07 september 2006 11:37 PM
  [ # 29 ]

Filmpje

 

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 11 september 2006 01:34 PM
  [ # 30 ]

Niet mijn kopje thee…

In mijn ogen zijn ze een beetje te ver doorgeschoten. In het verleden kan je zien dat de modellen die nooit verveelden allemaal sobere modellen waren. En anders waren ze qua uitstraling revolutionair.
Hoewel de vorm van dit monster erg vernieuwend is, is de stijl en de sfeer eigenlijk gewoon wel bekend. In principe kan je elke auto met het juiste tuningsstuff dit sfeertje laten uitstralen.

Het is net als muziek, keihard spelen in een rumoerige zaal is niet moeilijk. In een rustige ruimte met en laag volume spelen is veel knapper. Een sobere auto maken die opvalt door zijn basisvorm, da’s knap. Zodra de styling van b.v. de bumpers je aandacht als eerste pakken dan ben je te ver gegaan.
Beheersing, dat is de kunst.

Ik heb veel meer feeling bij het nieuwe Renault-concept.

Klik voor een fotogalerie! Vergeet niet even de fotoshow aan te klikken.

Dit model, met zijn semi-klassieke uitstraling ziet er veel tijdlozer uit. Misschien saaier, maar uiteindelijk ook minder trendgevoelig. De lijnen an de motorkap en de uitgestrekte achterkant deden mijzelfs eenbeetje aan een DS Cabrio denken.

Profiel  
 
 
2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook