7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

Wel of Geen typeplaatjes achterop ?
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27890

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 08 september 2006 01:05 AM
  [ # 91 ]
Bram schreef:

Mijn *achtervolgers* mogen best weten dat er een (turbo)-dieseltje voor hen staat…ik heb weleens gemerkt dat zodra je met een auto rijdt waar niks opstaat, je nogal eens door z.g. *petjes* opgejaagd wordt om jouw motorvermogen uit te testen….wat ik overigens kinderachtig gedrag vind Rolling Eyes

nooit last van gehad Rolling Eyes
ik heb zelf geen motorinhoud plaatjes op me auto, ook in andere auto’s waar ik wel is in reed ook nooit last van gehad Wink

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 08 september 2006 01:15 AM
  [ # 92 ]

Ik ben ook best trots op mijn plaatjes hoor! Laughing

en mensen mogen best proberen mijn vermogen te testen Razz
de mensen die het kunnen, doen het meestal niet Twisted Evil

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3240

Gepost: 08 september 2006 02:21 AM
  [ # 93 ]

Ik heb gek genoeg het andersom.. Rolling Eyes Ivm met mijn “redelijk” doorrijden word ik vaak uitgedaagd. Ach bij stoplicht gewoon 3x gas geven en daarna extra langzaam wegrijden..ik kan er wel om lachen.. Laughing

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 10 september 2006 04:51 PM
  [ # 94 ]
zandvoorta schreef:

Bram, tipje: sloop al die fiat plaatjes eraf en zet er citroen plaatjes met TurboD of, dat zou lachen zijn Laughing Kun je er gelijk een paar cit wieldoppen opzetten Cool

Nou, ik kwam even bij een plaatselijk bekende autoshop langs (om naar andere wieldoppen te kijken) en die had toevallig iets nieuws binnen gekregen….namelijk losse zilver-chrome letters en cijfers.
Dus heb ik het volgende op de achterklep geplakt :  Cool

(netjes toch ?) Wink

Alleen zit ik me nu wel te ergeren aan dat gereformeerde visje achterop…want dat staat natuurlijk nu niet meer. Laughing
(maar ben bang dat ik de lak beschadig als ik het eraf zou trekken.) Surprisedops:

Profiel  

7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook