Dsander schreef:@lopezdijkstra:
Mijn gastank ligt daarop…....... kan er dus moeilijk bij.
Door allerlei andere zaken ben ik er nog niet aan toegekomen om iets aan het euvel te doen. Ik heb eerder al de stangetjes nabij de hoogteregelaar in de (kruip)olie/vet gezet, maar dat heeft nie gewerkt.
(Vanochtend bleef de auto weer op hoogte staan na de oppompen van de achterbanden)
Wordt vervolgd…....
Veel succes! Voor de duidelijkheid, ik bedoelde te zeggen dat het “zaakje” misschien slipt dus niet meer goed vast zit. Dan kom je met kruip olie niet zo ver….
@fluidphreak:
dat losmaken van die stangetjes: dat kan met de auto op steuntjes en drukvrij? Heeft losmaken van die stangetjes dan niet tot gevolg dat de hoogteregeling als zodanig moet worden bijgesteld naderhand?
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Dsander schreef:@fluidphreak:
dat losmaken van die stangetjes: dat kan met de auto op steuntjes en drukvrij? Heeft losmaken van die stangetjes dan niet tot gevolg dat de hoogteregeling als zodanig moet worden bijgesteld naderhand?
voor je het klepje ,wat de hoogte regelt ,demonteerd kan je het eerst misschien aftekenen waar het stond,en bij hermontage heb je dan niet zoveel als dan niet nog werk om de hoogte bij te stellen