Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bram schreef:Mijn *achtervolgers* mogen best weten dat er een (turbo)-dieseltje voor hen staat…ik heb weleens gemerkt dat zodra je met een auto rijdt waar niks opstaat, je nogal eens door z.g. *petjes* opgejaagd wordt om jouw motorvermogen uit te testen….wat ik overigens kinderachtig gedrag vind
nooit last van gehad
ik heb zelf geen motorinhoud plaatjes op me auto, ook in andere auto’s waar ik wel is in reed ook nooit last van gehad
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Ik ben ook best trots op mijn plaatjes hoor!
en mensen mogen best proberen mijn vermogen te testen
de mensen die het kunnen, doen het meestal niet
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Ik heb gek genoeg het andersom.. Ivm met mijn “redelijk” doorrijden word ik vaak uitgedaagd. Ach bij stoplicht gewoon 3x gas geven en daarna extra langzaam wegrijden..ik kan er wel om lachen..
zandvoorta schreef:Bram, tipje: sloop al die fiat plaatjes eraf en zet er citroen plaatjes met TurboD of, dat zou lachen zijn Kun je er gelijk een paar cit wieldoppen opzetten
Nou, ik kwam even bij een plaatselijk bekende autoshop langs (om naar andere wieldoppen te kijken) en die had toevallig iets nieuws binnen gekregen….namelijk losse zilver-chrome letters en cijfers.
Dus heb ik het volgende op de achterklep geplakt :
(netjes toch ?)
Alleen zit ik me nu wel te ergeren aan dat gereformeerde visje achterop…want dat staat natuurlijk nu niet meer.
(maar ben bang dat ik de lak beschadig als ik het eraf zou trekken.) ops: